Archief - help, veel dingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stijneman

Legacy Member
wel ik had dus een fout waardoor de dll van services.exe kapot was gegaan op 1 of andere manier, dus ik heb xp trug geinstalleerd over de oude, kapotte xp, maar nu heb ik problemen, sommige programmas raken niet op het internet (msn is er 1 van) mijn norton wilt niet meer instaleren, sommige sites zijn onbezoekbaar, ik heb nu nog geen tijd gehad om te testen welke games al dan niet op het internet kunnen, ik heb geen andere vuurmuur of antivirus, nu eig geen 1 meer doordat norton niet wilt instaleren, en ik vind het dus onveilig om te surfen en al die dingen, en ik zou wel graag op msn kunnen, iemand id hoe ik dit kan fixen ?

thx in advance

Stijneman

Legacy Member
ik heb dus ook geen geluid blijkbaar, teamspeak werkt ook niet, drivers zijn die da ik had ervoor (gwn cd drivers) kga ze nu is probere up te daten as ik op de sites raak <_<

ZyphO

Legacy Member
in plaats van je windows er eens over te schrijven hebben had je beter eens een oude systeemherstel gedaan ofzo. Nu best eens vanaf 0 beginnen ???

Stijneman

Legacy Member
systeemherstel ging niet, ik had nix meer buite een zwart scherm en een cursor met een error dat die dll (is iet lijk SuSC.dll ofzoiet) kapot was, ma het is ni alleen bij mij, toen mijn pa norton wou instaleren na zijn ME te upgraden naar xp was het vantzelfste, maar bij hem werkt al de rest wel, poor poor me :( en van 0 herbeginnen, dit is zogoed als want register = cleaned en alle software was standaard, nu drivers installed

Stijneman

Legacy Member
ok dus ik wil nforce drivers installen ma er staat dak dx 9 of hoger (dus 9.0c is goe :p) nodig heb, maar as ik die setup file vo dx dl, dan kan die dx setup ni op het internet, hoe moe ik dan dx 9 installe?

heb het dan toch ma installed zonder dx 9, en problem is still here: no sound, en no i-net for everything, alleen IE eeft toegang *-)


emails checken zit ook ni tusse de lijst van mogelijke dingen :sad:

steam werkt, wootness <_<

st3ph3n

Legacy Member
en van 0 herbeginnen, dit is zogoed als want register = cleaned en alle software was standaard, nu drivers installed
Misschien toch maar eens uw zinnen nalezen ;)

Welk product van Norton bedoel je juist (ook de versie geven) ? Systemworks, Antivirus, Personal Firewall, Internet Security, ???

Steven

Exit

Legacy Member
firewalls afzetten, download DX9.0C REDIST en install dat (dan moet ge nie installen via internet)

Stijneman

Legacy Member
ik heb nu een andere (oudere, 2003) norton geinstalleerd en internet is fixed nu, maar alleen sound nog
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan