Stijneman
Legacy Member
wel ik had dus een fout waardoor de dll van services.exe kapot was gegaan op 1 of andere manier, dus ik heb xp trug geinstalleerd over de oude, kapotte xp, maar nu heb ik problemen, sommige programmas raken niet op het internet (msn is er 1 van) mijn norton wilt niet meer instaleren, sommige sites zijn onbezoekbaar, ik heb nu nog geen tijd gehad om te testen welke games al dan niet op het internet kunnen, ik heb geen andere vuurmuur of antivirus, nu eig geen 1 meer doordat norton niet wilt instaleren, en ik vind het dus onveilig om te surfen en al die dingen, en ik zou wel graag op msn kunnen, iemand id hoe ik dit kan fixen ?
thx in advance
thx in advance
en van 0 herbeginnen, dit is zogoed als want register = cleaned en alle software was standaard, nu drivers installed
) nodig heb, maar as ik die setup file vo dx dl, dan kan die dx setup ni op het internet, hoe moe ik dan dx 9 installe?
ad: