Vinchucca
Legacy Member
TiZon zei:Probeer eens aan te melden onder het administrator account in vista (staat normaal uit, dus eerst aanzetten bij de gebruikers in configuratiescherm) en zo opnieuw te installeren nadat je alles weg hebt gesmeten (waaronder de map die achter blijft in Program Files en de regkeys.)
Welke mappen zijn dat dan? (Sorry I'm a n00b when it comes to PC's
)
Als je ze niet kan vinden, des te beter.