Vinchucca
Legacy Member
Hallo iedereen!
Kan iemand mij helpen ik heb namelijk een heel bizar probleem met MS Office 2007.
Telkens wanneer ik een document aanklik (hetzij in Word of Excel of een ander office programma) krijg ik een venstertje met daarin "Please wait while windows configures Microsoft Office..." waarna er een aantal balkjes beginnen vol te lopen. Uiteindelijk start het programma dan wel zonder problemen, maar het is gewoon superfrustrerend dat hij dat iedere keer doet als je een bestandje in Office wil openen. Iedere keer zit je namelijk 3 minuten tegen dat installing schermpje aan te kijken.
Ik heb als eens rondgezocht op internet en ik merk dat ik niet de enige ben met dit probleem (het komt blijkbaar bij Office 2003 en 2007 en dit bij zowel gewone als enterprise versies). Maar ik vind nergens een oplossing. Heb Office al eens ge-herinstalleert, zowel gewoon als als administrator, heb al proberen UAC in Windows Vista uit te zetten, custom installation ipv standaard te kiezen, niks helpt...Ik zie geen reden waarom hij dit doet!
iemand enig idee?
Alvast merci!
Kan iemand mij helpen ik heb namelijk een heel bizar probleem met MS Office 2007.
Telkens wanneer ik een document aanklik (hetzij in Word of Excel of een ander office programma) krijg ik een venstertje met daarin "Please wait while windows configures Microsoft Office..." waarna er een aantal balkjes beginnen vol te lopen. Uiteindelijk start het programma dan wel zonder problemen, maar het is gewoon superfrustrerend dat hij dat iedere keer doet als je een bestandje in Office wil openen. Iedere keer zit je namelijk 3 minuten tegen dat installing schermpje aan te kijken.

Ik heb als eens rondgezocht op internet en ik merk dat ik niet de enige ben met dit probleem (het komt blijkbaar bij Office 2003 en 2007 en dit bij zowel gewone als enterprise versies). Maar ik vind nergens een oplossing. Heb Office al eens ge-herinstalleert, zowel gewoon als als administrator, heb al proberen UAC in Windows Vista uit te zetten, custom installation ipv standaard te kiezen, niks helpt...Ik zie geen reden waarom hij dit doet!
iemand enig idee?
Alvast merci!







