NightMare xXx
Legacy Member
Ik zit met een vervelend probleem.
Ik kan de graphics van Counterstrike Source niet aanpassen.
Alles staat op high met AA 8x etc..
Maar toch ziet alles er onscherp uit en bepaalde guns zelfs slecht.
In ATI catalyst control staat alles op high .. Maar Css past het niet aan.
Wat kan ik hier aan doen? :/
Ik kan de graphics van Counterstrike Source niet aanpassen.
Alles staat op high met AA 8x etc..
Maar toch ziet alles er onscherp uit en bepaalde guns zelfs slecht.
In ATI catalyst control staat alles op high .. Maar Css past het niet aan.
Wat kan ik hier aan doen? :/

