kay-gell
Legacy Member
Hey,
telkens ik mijn laptop opstart en mijn aanmeld krijg ik na 1 à 2 minuten een blauw scherm met een hele uitleg over fysieke geheugen-dump.
Hij vraagt mij dan ook om in veilige modus op te starten (waar ik hetzelfde probleem heb) of om recente geinstalleerde software of hardware te verwijderen.
Maar dat lukt niet omdat hij het blauw scherm geeft voor ik ook maar iets kan doen....
Kan iemand mij helpen?
telkens ik mijn laptop opstart en mijn aanmeld krijg ik na 1 à 2 minuten een blauw scherm met een hele uitleg over fysieke geheugen-dump.
Hij vraagt mij dan ook om in veilige modus op te starten (waar ik hetzelfde probleem heb) of om recente geinstalleerde software of hardware te verwijderen.
Maar dat lukt niet omdat hij het blauw scherm geeft voor ik ook maar iets kan doen....
Kan iemand mij helpen?