stoica_dva
Legacy Member
Bon ik probeer dus mn oude pc te formatteren:
CMD => format c:
en dan zegt hij geef volumenaam in
Na wat zoekwerk benk er dus uitgekomen dat die volumenaam DRIVE_C is
Goed.. ik geef die in en dan zegt hij kan niet formatten omdat het volume in gebruik is.
Help aub
alvast bedankt
CMD => format c:
en dan zegt hij geef volumenaam in
Na wat zoekwerk benk er dus uitgekomen dat die volumenaam DRIVE_C is
Goed.. ik geef die in en dan zegt hij kan niet formatten omdat het volume in gebruik is.
Help aub
alvast bedankt