Archief - Firefox geeft logins niet meer weer na ccleaner

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LatitudeD505

Legacy Member
Beste

Ik heb onlangs ccleaner gebruikt om nogeens alles proper te maken
Hier had ik dingen van firefox niet uitgevinkt (allez, ik denk dat dat het probleem is) en nu zijn men logins weg
Ook had ik firefox teruggezet naar fabrieksinstellingen omdat een toolbar wijzigingen had aangebracht aan men about:config

Als ik bv me hier aanmeld, en doe firefox dicht en even later terug open en ga naar deze site moet ik me weer aanmelden, terwijl ik vroeger gewoon aangemeld bleef, net als bij men gmail account enzo, dit is dus zeer lastig

Als ik men login naam of email ingeef in ik tab naar wachtwoord komt het er nog wel automatisch in dus ze staan nog wel ergens denk ik

iemand raad? :D

groetjes

Tom

LatitudeD505

Legacy Member
Exit zei:
cookies in FF eens wissen

heb ze gedelete, ik vlieg nog steeds van sites na een tijdje, en moet ik weer aanloggen, hoe los ik dit op?

menlor

Legacy Member
Welke versie juist? Anders eens zien naar de allerlaatste versie, om dit ondertussen toch allemaal up to date te hebben.

En ik dacht dat er ook een optie was ( ergens, ik vind ze niet meteen ) Om alles te clearen als ge firefox afsloot.

LatitudeD505

Legacy Member
menlor zei:
Welke versie juist? Anders eens zien naar de allerlaatste versie, om dit ondertussen toch allemaal up to date te hebben.

En ik dacht dat er ook een optie was ( ergens, ik vind ze niet meteen ) Om alles te clearen als ge firefox afsloot.
ik heb de laatste, en update ook altijd mee :)

ik krijg die balk vanboven "wachtwoord onhouden" ook niet meer

en nu weer, ik kom thuis, ik moet weer overal men email adres, username en pass ingeven, het pass komt er automatisch in als ik men email erin zet maar het is toch heel vervelend :(

ChickenTik

Legacy Member
Heb dit ook al gehad, is idd zeer vervelend maar ook vrij makkelijk op te lossen als je weet hoe...

Je gaat naar je profielfolder op je pc (niet 'mijn documenten'. Daarna gaat ge naar appdata (meestal hidden map). Dan roaming -> mozilla -> Firefox -> profiles -> dubbelklik mappeke met uw profiel (iets als xxxxx.uwnaam) In dat mappeke zoekt ge de file 'Cookies.sqlite' en die delete ge. Dan herstart ge Firefox en dan zou die normaal weer moeten werken :).

groeten.

LatitudeD505

Legacy Member
ChickenTik zei:
Heb dit ook al gehad, is idd zeer vervelend maar ook vrij makkelijk op te lossen als je weet hoe...

Je gaat naar je profielfolder op je pc (niet 'mijn documenten'. Daarna gaat ge naar appdata (meestal hidden map). Dan roaming -> mozilla -> Firefox -> profiles -> dubbelklik mappeke met uw profiel (iets als xxxxx.uwnaam) In dat mappeke zoekt ge de file 'Cookies.sqlite' en die delete ge. Dan herstart ge Firefox en dan zou die normaal weer moeten werken :).

groeten.

ja bedankt, dit heeft geholpen :)
ook bij men extra -> opties -> privacy, dit sprong altijd trug op nooit onthouden, en moest op aangepast staan en cookies bijhouden tot vervallen, het stond ook op "tot ik firefox sluit"

dit is opgelost :)

bedankt iedereen en dit mag dicht

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan