LatitudeD505
Legacy Member
Beste
Ik heb onlangs ccleaner gebruikt om nogeens alles proper te maken
Hier had ik dingen van firefox niet uitgevinkt (allez, ik denk dat dat het probleem is) en nu zijn men logins weg
Ook had ik firefox teruggezet naar fabrieksinstellingen omdat een toolbar wijzigingen had aangebracht aan men about:config
Als ik bv me hier aanmeld, en doe firefox dicht en even later terug open en ga naar deze site moet ik me weer aanmelden, terwijl ik vroeger gewoon aangemeld bleef, net als bij men gmail account enzo, dit is dus zeer lastig
Als ik men login naam of email ingeef in ik tab naar wachtwoord komt het er nog wel automatisch in dus ze staan nog wel ergens denk ik
iemand raad?
groetjes
Tom
Ik heb onlangs ccleaner gebruikt om nogeens alles proper te maken
Hier had ik dingen van firefox niet uitgevinkt (allez, ik denk dat dat het probleem is) en nu zijn men logins weg
Ook had ik firefox teruggezet naar fabrieksinstellingen omdat een toolbar wijzigingen had aangebracht aan men about:config
Als ik bv me hier aanmeld, en doe firefox dicht en even later terug open en ga naar deze site moet ik me weer aanmelden, terwijl ik vroeger gewoon aangemeld bleef, net als bij men gmail account enzo, dit is dus zeer lastig
Als ik men login naam of email ingeef in ik tab naar wachtwoord komt het er nog wel automatisch in dus ze staan nog wel ergens denk ik
iemand raad?

groetjes
Tom

