fillemondieu
Legacy Member
Dag mensen
in excell moet ik een grafiek maken. die bestaat uit een gebied of area tussen twee grafieken. Dat kan je makkelijk realiseren omdat er een sjabloon voor bestaat. Deze kleurt het gebied tussen de twee lijnen in.
Maar daarnaast zou ik op dezelfde grafiek nog een extra lijn moeten aanbrengen en dat lukt me niet. Kan iemand me helpen ?
ik heb al geprobeerd om twee identieke graphs te maken en dan eentje transparant te doen en dan over de andere zetten, maar ik krijg een grafiek niet goed transparant. en dat is ook een heel omslachtige methode,
kan iemand me helpen ?
merci
in excell moet ik een grafiek maken. die bestaat uit een gebied of area tussen twee grafieken. Dat kan je makkelijk realiseren omdat er een sjabloon voor bestaat. Deze kleurt het gebied tussen de twee lijnen in.
Maar daarnaast zou ik op dezelfde grafiek nog een extra lijn moeten aanbrengen en dat lukt me niet. Kan iemand me helpen ?
ik heb al geprobeerd om twee identieke graphs te maken en dan eentje transparant te doen en dan over de andere zetten, maar ik krijg een grafiek niet goed transparant. en dat is ook een heel omslachtige methode,
kan iemand me helpen ?
merci

D$4