Unilever
Legacy Member
Hoi,
Ik heb hier in mijn PC een D-Link DWL G510 PCI-e kaartje gestoken.
Ik installeer de driver van op de site van D-Link, maar ik kan geen verbinding maken met internet. Ik vind ook geen enkel netwerk. Met mijn laptop kan ik wel verbinding maken met mijn netwerk. Iemand die een idee heeft hoe ik dit kan oplossen? Ik heb net een clean install van Win XP Pro S3 gedaan.
Thx,
Michiel.
Ik heb hier in mijn PC een D-Link DWL G510 PCI-e kaartje gestoken.
Ik installeer de driver van op de site van D-Link, maar ik kan geen verbinding maken met internet. Ik vind ook geen enkel netwerk. Met mijn laptop kan ik wel verbinding maken met mijn netwerk. Iemand die een idee heeft hoe ik dit kan oplossen? Ik heb net een clean install van Win XP Pro S3 gedaan.
Thx,
Michiel.
uninstall van de tool is niet nodig aangezien je kan kiezen.