Rikkie
Legacy Member
Hoi,
kan er iemand mij vertellen hoe ik best een bootable cd maak? Hij moet enkel bootable zijn, zodat ik het programma fdisk kan runnen. Het probleem is dat ik iemand ken en windows kan niet meer geïnstalleerd worden omdat zijn schijf het niet meer wil aanpakken. Het probleem ligt volgens iemand anders aan zijn MBR en zou opgelost kunnen worden door het commando: fdisk mbr?
Er is geen diskettestation beschikbaar dus het moet via nen bootable CD.
Alvast bedankt.
Greetz, Rikkie
kan er iemand mij vertellen hoe ik best een bootable cd maak? Hij moet enkel bootable zijn, zodat ik het programma fdisk kan runnen. Het probleem is dat ik iemand ken en windows kan niet meer geïnstalleerd worden omdat zijn schijf het niet meer wil aanpakken. Het probleem ligt volgens iemand anders aan zijn MBR en zou opgelost kunnen worden door het commando: fdisk mbr?
Er is geen diskettestation beschikbaar dus het moet via nen bootable CD.
Alvast bedankt.
Greetz, Rikkie