Archief - Beyond Good & Evil installatie probleem.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cyaankali

Legacy Member
Beste forumgangers,

Iedereen kent het befaamde spel Beyond Good & Evil nog wel. Het probleem is echter dat ik dit spel op geen enkele manier kan installeren op Windows Vista 64bit.

Na heel wat Google opzoekingswerk kwam ik tot de constatie dat dit zou te maken hebben met de kopieerbeveiliging waarover het spel beschikt.

Ik heb de originele versie van het spel (3 discs) en het spel zou hoe dan ook moeten werken onder Windows Vista 64bit.

Wie van jullie heeft dit spel ook en heeft er per toeval een oplossing gevonden voor dit erbarmelijke probleem.

Alvast bedankt.

Greetz Cyaankali

:(

Nielsvds

Legacy Member
Heb je al getest om de game te installeren in compatibiliteits modus? Recht klikken op de installer,eigenschappen,compatibiliteit kies dan voor een 32 bit windows versie. Doe net hetzelfde voor het opstart bestand van de game.

Cyaankali

Legacy Member
Beste Nielsvds,

Ik kan enkel kiezen uit Windows 95, Windows 98/ME, Windows NT 4.0, Windows 2000, Windows XP (SP II) & Windows Server 2003 (SP I).

Greetz Cyaankali

ps: ik heb reeds zowel voor de setup.exe als de autorun.exe compatibiliteitsmodus Windows XP (SP II) gebruikt maar zonder succes.

Nielsvds zei:
Heb je al getest om de game te installeren in compatibiliteits modus? Recht klikken op de installer,eigenschappen,compatibiliteit kies dan voor een 32 bit windows versie. Doe net hetzelfde voor het opstart bestand van de game.

Nielsvds

Legacy Member
Heb je al contact gehad met ubisoft support? Heb je ook gekozen voor als administrator uitvoeren. Door rechts te klikken op de installer.
De kopieerbeveiliging zou Tages moeten zijn. Op hun website vind ik ook laatste drivers. Probeer deze eens te installeren. Kijk of het dan lukt.

Cyaankali

Legacy Member
Beste Nielsvds,

Het installeren is reeds gelukt maar nu blijkt dat saven niet mogelijk is. Ik heb me al stug gezocht naar een oplossing maar tot op heden zonder succes.

Greetz Cyaankali

:)

Nielsvds zei:
Heb je al contact gehad met ubisoft support? Heb je ook gekozen voor als administrator uitvoeren. Door rechts te klikken op de installer.
De kopieerbeveiliging zou Tages moeten zijn. Op hun website vind ik ook laatste drivers. Probeer deze eens te installeren. Kijk of het dan lukt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan