Cyaankali
Legacy Member
Beste forumgangers,
Iedereen kent het befaamde spel Beyond Good & Evil nog wel. Het probleem is echter dat ik dit spel op geen enkele manier kan installeren op Windows Vista 64bit.
Na heel wat Google opzoekingswerk kwam ik tot de constatie dat dit zou te maken hebben met de kopieerbeveiliging waarover het spel beschikt.
Ik heb de originele versie van het spel (3 discs) en het spel zou hoe dan ook moeten werken onder Windows Vista 64bit.
Wie van jullie heeft dit spel ook en heeft er per toeval een oplossing gevonden voor dit erbarmelijke probleem.
Alvast bedankt.
Greetz Cyaankali

Iedereen kent het befaamde spel Beyond Good & Evil nog wel. Het probleem is echter dat ik dit spel op geen enkele manier kan installeren op Windows Vista 64bit.
Na heel wat Google opzoekingswerk kwam ik tot de constatie dat dit zou te maken hebben met de kopieerbeveiliging waarover het spel beschikt.
Ik heb de originele versie van het spel (3 discs) en het spel zou hoe dan ook moeten werken onder Windows Vista 64bit.
Wie van jullie heeft dit spel ook en heeft er per toeval een oplossing gevonden voor dit erbarmelijke probleem.
Alvast bedankt.
Greetz Cyaankali

