Archief - Adsl Valt Weg

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SlashDotCom

Legacy Member
Het probleem is dat mijn ADSL verbinding steeds wegvalt.
Dus al ik op het net wil klik ik op verbinden.
Dan kan ik zo een 2uur op het net surfen zonder onderbreking.
En dan opeens valt die verbinding weg terwijl er nog degelijk een verbinding tot stand is, ik kan gewoon helemaal niks meer doen.(wel programma's zonder internet)
Soms kan ik meer dan 2uur surfen zonder problemen maar dan ook valt mijn verbinding weg.
Herinstalleren van de software van de modem helpt niet.
Ik gebruik winxp pro SP1, eicon ADSL modem met de software die bijgeleverd is (niet compitable met xp maar die toch geinstalleerd omdat de computerwinkel zei dat dit geen problemen geeft wat ook zo was(heb pc 3jaar))
Iemand enig idee hoe dit komt?

kick

Legacy Member
heb je aan alle telefoonaansluitingen een splitter? en anders helpdesk skynet... :p

« ei »

Legacy Member
Ik had dit ook een tijdje geleden gepost, de verbinding om m'n zus haar pc viel heel den tijd weg.
Ondertussen hebben we al de oorzaak gevonden, nl. haar webcam...

Elke keer als ze die instak of opzette, viel dus de adsl verbinding weg...
Kheb haar mijn webcam gegeven, en nu valt internet dus niet meer weg :niceone:

Anyway, mss dat in mijn thread een oplossing voor uw probleem staat.

Veel geluk

BL@DE

Legacy Member
Ik heb het probleem ook al een jaarke! Ik heb ook een Eicon, Win Xp!! Plz guys help us for gods sake!! :help:

Exit

Legacy Member
ik heb nog nooit een prob met adsl modem gehad ... draait bijna 3 jaar zonder prob .. usb Topcom Xplorer850, nu bekend als den Webr@cer 850 ...(usb modem en hangt nu aan nen router, geen probs mee)

SlashDotCom

Legacy Member
kick zei:
heb je aan alle telefoonaansluitingen een splitter? en anders helpdesk skynet... :p
Heb maar 1telefoonlijn en daar is een splitter op aangesloten.

SlashDotCom

Legacy Member
Het probleem is dus anders geworden!
Ik moest iets opzoeken voor school, lukte de eerste keer niet, heropstarten, lukte wel.
Dan liet ik mijn pc opstaan zo een 2-3uur en wou ik weer op internet dat lukte eventjes en daarna ging het niet meer dus het probleem ligt ergens anders naar mijn mening.

Goidse

Legacy Member
ik peis dat modem naar de zeik is..., bij mij is 't zelfde probleem, vroeger nooit probs, ma de laatste paar maand (de laatste dagen is 't onuithouwbaar). Ik ga de modem van m'n neef gebruiken diene gebruikt diene toch ni meer, zien of 't probleem gefixt is...

MAXXUR

Legacy Member
enige prob dak me ADSL heb is da het soms gewoon nog ni aanstaat, en heel moeilijk aan te krijgen is, ask men pc opzet..
en idd valt het af en toe gewoon uit als ik echt veel inet tegelijk verbruik

Quetzacotle

Legacy Member
In mijn omgeving hebben we ook veel last van adsl dat uitvalt. Heeft vooral te maken met het feit dat we juist te ver van de centrale afwonen. Aantal mensen heeft snelheid van 3,3 terug naar 1,1 Mb/s laten zetten en nu hebben ze geen last meer van internet dat uitvalt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan