SlashDotCom
Legacy Member
Het probleem is dat mijn ADSL verbinding steeds wegvalt.
Dus al ik op het net wil klik ik op verbinden.
Dan kan ik zo een 2uur op het net surfen zonder onderbreking.
En dan opeens valt die verbinding weg terwijl er nog degelijk een verbinding tot stand is, ik kan gewoon helemaal niks meer doen.(wel programma's zonder internet)
Soms kan ik meer dan 2uur surfen zonder problemen maar dan ook valt mijn verbinding weg.
Herinstalleren van de software van de modem helpt niet.
Ik gebruik winxp pro SP1, eicon ADSL modem met de software die bijgeleverd is (niet compitable met xp maar die toch geinstalleerd omdat de computerwinkel zei dat dit geen problemen geeft wat ook zo was(heb pc 3jaar))
Iemand enig idee hoe dit komt?
Dus al ik op het net wil klik ik op verbinden.
Dan kan ik zo een 2uur op het net surfen zonder onderbreking.
En dan opeens valt die verbinding weg terwijl er nog degelijk een verbinding tot stand is, ik kan gewoon helemaal niks meer doen.(wel programma's zonder internet)
Soms kan ik meer dan 2uur surfen zonder problemen maar dan ook valt mijn verbinding weg.
Herinstalleren van de software van de modem helpt niet.
Ik gebruik winxp pro SP1, eicon ADSL modem met de software die bijgeleverd is (niet compitable met xp maar die toch geinstalleerd omdat de computerwinkel zei dat dit geen problemen geeft wat ook zo was(heb pc 3jaar))
Iemand enig idee hoe dit komt?


