Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


MrZodiac zei:bekijk het verleden maar eens:
win 95 -> crap (idem, ge had hier ook 95a, 95b/97 en 95c)
win 98 -> "goed"
win 98SE -> "beter"
win me -> crap (niet te verwarren met de goede win 2000)
win xp -> "goed" (combinatie van NT met de "Home" versies) (zoals vorige versies a, b,c => SP1, SP2, SP3 verbetert met de SP's)
win Vista -> CRAP! (idem SP1, SP2 verbetert met de SP's)
win 7 -> zou volgens de "wet van ms" goed moeten zijn
Windows 7 is wat Vista had moeten zijn...
M$ is een krak in het verkopen van beta's. De xbox 360 was ook een bewijs van hoe men geld kon verdienen door iets op de markt te brengen wat alles behalve klaar te noemen was.