Archief - Sony Vaio

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cpt. Awesome

Legacy Member
Hallo,

Ik word sterk aangeraden voor mijn studies een macbook te kopen. Ik heb jammer genoeg in het voorjaar (rond april) nog maar net een serieuse Laptop aangekocht. Ik zou deze dus willen verkopen zodat ik mijn macbook kan aankopen. Ik had geen flauw idee van hoe ik dit moet doen, welke prijs ik moet vragen enzovoort.

Het gaat over een Sony Vaio VPCF1 Laptop. Ik heb de laptop dus nog maar een maand of 4 in bezit. Ik heb die aangekocht bij de officiele Sony website en heb daar dus bevestiging van en garantie/factuur enzo ...
De specs van de Laptop staan hieronder. Verder valt nog te zeggen dat er NIETS mis mee is en in (bijna) perfecte staat (op wat stof en mss kleine krasjes erop) is.
De Laptop is echt een super ding, heel krachtig, wordt nie te warm als je er mee gamet ofzo. Jammer genoeg heb ik niet genoeg geld om deze te houden EN een MacBook aan te schaffen....

Sony Vaio:
- Intel Core i7 Q740 @1.83 GHz (tot 2.9GHz met Intel Turboboost)
- 8 GB DDR3 RAM-geheugen aan 1333MHz
- NVidia GeForce GT 425M met 1GB Dedicate Memory
- FULL HD (1920x1080 60Hz) Backlit LED-scherm.
- Pioneer BD-RW (BDR-TDO3) (BlueRay dus)
- 500GB Harde schijf aan 7200RPM
- 2x USB 3.0 + Sata/USB2.0 combo poort + USBmini
- Audio/Headphone Jacks
- SD-slot reader
- HDMI-port + VGA-port + Display-port
- Islandstyle keyboard AZERTY (zoals apple)
- Officiele Win7 64-bit Nederlands
- (rest moet je maar vragen)

De touchpad en toetsen zijn nog niet afgesleten, alle knoppen werken nog perfect...
Ik doe hem enkel weg voor mijn studies.
Op de site van Sony een laptop configureren met dezelfde specs kost nu nog een 1450 euro, dus had ik gedacht aangezien er niets mis mee is en nog in garantie valt enzo rond de 1100-1200 euro.
Zou dit teveel zijn?
Of nog eventueel andere tips/suggesties/vragen?

Thanks

snowguard_01

Legacy Member
ik gok een 900@950 maar het probleem gaat zijn om iemand te vinden dat zoveel geld voor een laptop wil geven.
bij een mac is dat veel gemakkelijker, sonny slaagt wel eens tegen, heb ongeveer dezelfde situatie gehad, nieuwprijs was 1200euro en heb hem verkocht gekregen voor 700euro na 6maanden...
alleszins veel succes met de verkoop, je kan die altijd op kapaza of weet ik wat aanbieden en happen ze niet toe kan je nog naar beneden gaan he.

Cpt. Awesome

Legacy Member
Wow, dat is veel minder dan ik gedacht had.
Allesinds bedankt voor je advies. Ik zal ook nog even andere reacties afwachten.

Ryz1989

Legacy Member
jupe het gaat iets rond de 1000 € zitten met geluk

Cpt. Awesome

Legacy Member
OKe thanks.
Ik heb ook twee winkels gemaild die 2ehands PC's opkopen, even kijken wat die zouden bieden.
En anders wordt het vragen aan de ouders hoeveel ze bijleggen voor de Mac :p
Ik ga nu slapen tot 12u, als iemand nog tips/schattingen heeft over mijn laptop: BRING IT ON!!
Groeten


Edit: Niemand die nog een schatting kan doen? Of denkt iedereen €1000?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan