Cpt. Awesome
Legacy Member
Hallo,
Ik word sterk aangeraden voor mijn studies een macbook te kopen. Ik heb jammer genoeg in het voorjaar (rond april) nog maar net een serieuse Laptop aangekocht. Ik zou deze dus willen verkopen zodat ik mijn macbook kan aankopen. Ik had geen flauw idee van hoe ik dit moet doen, welke prijs ik moet vragen enzovoort.
Het gaat over een Sony Vaio VPCF1 Laptop. Ik heb de laptop dus nog maar een maand of 4 in bezit. Ik heb die aangekocht bij de officiele Sony website en heb daar dus bevestiging van en garantie/factuur enzo ...
De specs van de Laptop staan hieronder. Verder valt nog te zeggen dat er NIETS mis mee is en in (bijna) perfecte staat (op wat stof en mss kleine krasjes erop) is.
De Laptop is echt een super ding, heel krachtig, wordt nie te warm als je er mee gamet ofzo. Jammer genoeg heb ik niet genoeg geld om deze te houden EN een MacBook aan te schaffen....
Sony Vaio:
- Intel Core i7 Q740 @1.83 GHz (tot 2.9GHz met Intel Turboboost)
- 8 GB DDR3 RAM-geheugen aan 1333MHz
- NVidia GeForce GT 425M met 1GB Dedicate Memory
- FULL HD (1920x1080 60Hz) Backlit LED-scherm.
- Pioneer BD-RW (BDR-TDO3) (BlueRay dus)
- 500GB Harde schijf aan 7200RPM
- 2x USB 3.0 + Sata/USB2.0 combo poort + USBmini
- Audio/Headphone Jacks
- SD-slot reader
- HDMI-port + VGA-port + Display-port
- Islandstyle keyboard AZERTY (zoals apple)
- Officiele Win7 64-bit Nederlands
- (rest moet je maar vragen)
De touchpad en toetsen zijn nog niet afgesleten, alle knoppen werken nog perfect...
Ik doe hem enkel weg voor mijn studies.
Op de site van Sony een laptop configureren met dezelfde specs kost nu nog een 1450 euro, dus had ik gedacht aangezien er niets mis mee is en nog in garantie valt enzo rond de 1100-1200 euro.
Zou dit teveel zijn?
Of nog eventueel andere tips/suggesties/vragen?
Thanks
Ik word sterk aangeraden voor mijn studies een macbook te kopen. Ik heb jammer genoeg in het voorjaar (rond april) nog maar net een serieuse Laptop aangekocht. Ik zou deze dus willen verkopen zodat ik mijn macbook kan aankopen. Ik had geen flauw idee van hoe ik dit moet doen, welke prijs ik moet vragen enzovoort.
Het gaat over een Sony Vaio VPCF1 Laptop. Ik heb de laptop dus nog maar een maand of 4 in bezit. Ik heb die aangekocht bij de officiele Sony website en heb daar dus bevestiging van en garantie/factuur enzo ...
De specs van de Laptop staan hieronder. Verder valt nog te zeggen dat er NIETS mis mee is en in (bijna) perfecte staat (op wat stof en mss kleine krasjes erop) is.
De Laptop is echt een super ding, heel krachtig, wordt nie te warm als je er mee gamet ofzo. Jammer genoeg heb ik niet genoeg geld om deze te houden EN een MacBook aan te schaffen....
Sony Vaio:
- Intel Core i7 Q740 @1.83 GHz (tot 2.9GHz met Intel Turboboost)
- 8 GB DDR3 RAM-geheugen aan 1333MHz
- NVidia GeForce GT 425M met 1GB Dedicate Memory
- FULL HD (1920x1080 60Hz) Backlit LED-scherm.
- Pioneer BD-RW (BDR-TDO3) (BlueRay dus)
- 500GB Harde schijf aan 7200RPM
- 2x USB 3.0 + Sata/USB2.0 combo poort + USBmini
- Audio/Headphone Jacks
- SD-slot reader
- HDMI-port + VGA-port + Display-port
- Islandstyle keyboard AZERTY (zoals apple)
- Officiele Win7 64-bit Nederlands
- (rest moet je maar vragen)
De touchpad en toetsen zijn nog niet afgesleten, alle knoppen werken nog perfect...
Ik doe hem enkel weg voor mijn studies.
Op de site van Sony een laptop configureren met dezelfde specs kost nu nog een 1450 euro, dus had ik gedacht aangezien er niets mis mee is en nog in garantie valt enzo rond de 1100-1200 euro.
Zou dit teveel zijn?
Of nog eventueel andere tips/suggesties/vragen?
Thanks