thehelghast
Legacy Member
hoeveel krijg ik nog voor het volgende ?
Systeem zonder graka:
Techsolo TC-70(green)
Qtec 550W gold
Intel C2D E6400 @ 2.8 GHz ( al een half jaar stabiel )
MSI P6N SLI Platinium
2x 1024MB DDR2 800MHz OCZ XTC GOLD
80GB Maxtor IDE 8mb cache 7200rpm
NEC DVD-writer 3540A (dual layer dvdkes schrijven is mogelijk)
Zwarte floppy drive
Groene cathode met schakelaar
17" Compaq trinitron (nooit geen problemen mee gehad)
WinXP Pro SP2 legitiem (wordt erop geïnstalleerd)
MSI TV@anywhere TV-kaart met afstandbediening
Sweex toetsenbord
gewone lasermuis
dozen zijn erbij. mobo, cpu, ram hemmik ergens nog een factuur van steken dus daar zit nog garantie op (tot eind 2008 denk ik).
Foto's:LINK
Boxen van logitech doe ik niet weg
alvast bedankt
Systeem zonder graka:
Techsolo TC-70(green)
Qtec 550W gold
Intel C2D E6400 @ 2.8 GHz ( al een half jaar stabiel )
MSI P6N SLI Platinium
2x 1024MB DDR2 800MHz OCZ XTC GOLD
80GB Maxtor IDE 8mb cache 7200rpm
NEC DVD-writer 3540A (dual layer dvdkes schrijven is mogelijk)
Zwarte floppy drive
Groene cathode met schakelaar
17" Compaq trinitron (nooit geen problemen mee gehad)
WinXP Pro SP2 legitiem (wordt erop geïnstalleerd)
MSI TV@anywhere TV-kaart met afstandbediening
Sweex toetsenbord
gewone lasermuis
dozen zijn erbij. mobo, cpu, ram hemmik ergens nog een factuur van steken dus daar zit nog garantie op (tot eind 2008 denk ik).
Foto's:LINK
Boxen van logitech doe ik niet weg
alvast bedankt
