Archief - mijn pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thehelghast

Legacy Member
hoeveel krijg ik nog voor het volgende ?

Systeem zonder graka:

Techsolo TC-70(green)
Qtec 550W gold
Intel C2D E6400 @ 2.8 GHz ( al een half jaar stabiel )
MSI P6N SLI Platinium
2x 1024MB DDR2 800MHz OCZ XTC GOLD
80GB Maxtor IDE 8mb cache 7200rpm
NEC DVD-writer 3540A (dual layer dvdkes schrijven is mogelijk)
Zwarte floppy drive
Groene cathode met schakelaar
17" Compaq trinitron (nooit geen problemen mee gehad)
WinXP Pro SP2 legitiem (wordt erop geïnstalleerd)
MSI TV@anywhere TV-kaart met afstandbediening
Sweex toetsenbord
gewone lasermuis

dozen zijn erbij. mobo, cpu, ram hemmik ergens nog een factuur van steken dus daar zit nog garantie op (tot eind 2008 denk ik).

Foto's:LINK
Boxen van logitech doe ik niet weg

alvast bedankt

kibo

Legacy Member
Af en toe wat geduld kan geen kwaad,
prijsschattingen is niet het enige in het lleven hè.

Techsolo TC-70(green) 20-25€
Qtec 550W gold 15€
Intel C2D E6400 @ 2.8 GHz ( al een half jaar stabiel ) 75€
MSI P6N SLI Platinium 70€
2x 1024MB DDR2 800MHz OCZ XTC GOLD 50€
80GB Maxtor IDE 8mb cache 7200rpm 10€
NEC DVD-writer 3540A 15€
Zwarte floppy drive 5
Groene cathode met schakelaar ?
17" Compaq trinitron 10€
WinXP Pro SP2 legitiem 40€
MSI TV@anywhere TV-kaart met afstandbediening 15€
Sweex toetsenbord 2-5€
gewone lasermuis 5-10€

thehelghast

Legacy Member
kibo zei:
Af en toe wat geduld kan geen kwaad,
prijsschattingen is niet het enige in het lleven hè.

Techsolo TC-70(green) 20-25€
Qtec 550W gold 15€
Intel C2D E6400 @ 2.8 GHz ( al een half jaar stabiel ) 75€
MSI P6N SLI Platinium 70€
2x 1024MB DDR2 800MHz OCZ XTC GOLD 50€
80GB Maxtor IDE 8mb cache 7200rpm 10€
NEC DVD-writer 3540A 15€
Zwarte floppy drive 5
Groene cathode met schakelaar ?
17" Compaq trinitron 10€
WinXP Pro SP2 legitiem 40€
MSI TV@anywhere TV-kaart met afstandbediening 15€
Sweex toetsenbord 2-5€
gewone lasermuis 5-10€

kben wat ongeduldig , sorry
hoeveel zou ik krijgen als ik windows vista home premium erbij doe ?(legale versie natuurlijk)

kibo

Legacy Member
een legale Vista oem mag je rekenen op 75€,
moet je wel die 40€ aftrekken van xp,
of je moet je systeem verkopen met dual-boot.

Natuurlijk sommige mensen hebben graag Vista(kapaza,etc)
maw je pc zal mss iets vlugger verkocht geraken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan