Archief - lifesize master chief

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GORO465

Legacy Member
besten,
hoeveel zouden jullie ervoor over hebben om eigenaar te worden van een lifesize master chief??
ik heb er namelijk 2 nu,en denk eraan om eentje te verkopen.
grtz

Private Joker

Legacy Member
Foto's?
Afmetingen?
Materiaal?

Indien het is zoals ik het voor ogen heb en de kwaliteit is degelijk, zou ik er zelf 50-75 Euro veil voor hebben.
Of dat de effectieve waarde is, weet ik niet.

Samus007

Legacy Member
van gips gemaakt?
stukken aan?
afwerkingskwaliteit?

op facts zie ik elk jaar lifesize beelden te koop staan en die gaan van 200 euro tot een 400 euro en zelfs meer

trowa

Legacy Member
Life size kunnen snel zeer hoog gaan, ben vaste bezoeker van facts en heb al redelijk wat life size spullen. Statue's gaan al snel over de 1000 euro zelfs 4000 euro (Hulk,Iron Man 2;Terminator)
Alles hangt van editie,zeldzaamheid,gegeerdheid en materiaal af enzo

Maar voor deze zal idd toch rond de 600 700 euro zitten

Ringo

Legacy Member
Deze gaan 2dehands 300-500, ze zijn meer waard (600-700)...maar je moet de juiste koper vinden.

Spartan3464

Legacy Member
k heb er al eentje, maar t is wel een draagbare :cool::D
en believe me, die kost een veelvoud van het beeld

61356_1587731103286_1536077054_1480491_2201895_n.jpg

palmpre

Legacy Member
En een pak dat je zelf kan dragen, hoeveel zou dat kosten? en waar kan ik dit kopen?

GORO465

Legacy Member
hehhehehe wel wat pepakura-werktijd ingestoken zeker?
NICE JOB !!:bow:

Spartan3464

Legacy Member
GORO465 zei:
hehhehehe wel wat pepakura-werktijd ingestoken zeker?
NICE JOB !!:bow:
eigenlijk niet:cool::cool:
t is een cast (afgietsel) van het life-sized statue van Bungie
maar k heb het zwaar aangepast (lees: bijna een jaar werk) en volledig herspoten
eerst was het grasgroen :puke:, nu is het echt army groen
nieuw visier, aangepast draagsysteem (om pak aan te doen), schoenen aangepast en opgehoogd, algemene versteviging van harde stukken, nieuwe elektronica (led's in helm)

enkel de getextureerde bodysuit moet nog gemaakt worden (nu is een shirt met wat pad's van keeperbroeken op)

@palmpre: tot nu toe heeft het ca. 4000 euro gekost en er gaat wel nog een 1000 euro bijkomen om het finaal af te werken
k heb het bij toeval kunnen kopen van een Duitser, die het in de oorspronkelijke staat, maar één keer gedragen had

meer info over Halo-costuming kan je vinden op 405th.com (internationale community van Halo-fans)

Spartan3464

Legacy Member
dat weet k nog niet

de voorbije 2 jaar ben k der al iedere bij geweest
we zien wel

Spartan3464

Legacy Member
ja, maar k kan er max. 2 à 3 uur mee rond lopen
het is redelijk zwaar en niet zo handig om een ganse dag te wandelen ermee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan