GORO465 zei:
hehhehehe wel wat pepakura-werktijd ingestoken zeker?
NICE JOB !!
eigenlijk niet


t is een cast (afgietsel) van het life-sized statue van Bungie
maar k heb het zwaar aangepast (lees: bijna een jaar werk) en volledig herspoten
eerst was het grasgroen

, nu is het echt army groen
nieuw visier, aangepast draagsysteem (om pak aan te doen), schoenen aangepast en opgehoogd, algemene versteviging van harde stukken, nieuwe elektronica (led's in helm)
enkel de getextureerde bodysuit moet nog gemaakt worden (nu is een shirt met wat pad's van keeperbroeken op)
@palmpre: tot nu toe heeft het ca. 4000 euro gekost en er gaat wel nog een 1000 euro bijkomen om het finaal af te werken
k heb het bij toeval kunnen kopen van een Duitser, die het in de
oorspronkelijke staat, maar één keer gedragen had
meer info over Halo-costuming kan je vinden op 405th.com (internationale community van Halo-fans)