Archief - Iphone 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snowguard_01

Legacy Member
Ryz1989 zei:
wel jailbreaken heeft meerwaarde omdat sommige mensen gwn bang zijn om te fuck upen en daardoor zijn gsm kapot te maken dus een gsm die al jailbroken is gaat beetje meer kosten voor mensen die dat zelf kunnen gaat dat niet echt veel uitmaken :p en alle gsm zijn toch simlock vrij tegenwoordig? tenzij je dat wil locken :p

lijkt me toch bullshit eigenlijk... ik weet niet aan wie je deze uitleg verkocht gaat krijgen hoor? en toch zeker niet voor dat bedrag dat jij vernoemd? mocht je die aan die prijs verkocht krijgen kan je beter een handel starten met iphones thé kopen jailbreak erop en verkopen en dan volgens jou 200euro ofzo winst? dat wil ik wel eens zien :rofl:

DJ-3000s

Legacy Member
snowguard_01 zei:
lijkt me toch bullshit eigenlijk... ik weet niet aan wie je deze uitleg verkocht gaat krijgen hoor? en toch zeker niet voor dat bedrag dat jij vernoemd? mocht je die aan die prijs verkocht krijgen kan je beter een handel starten met iphones thé kopen jailbreak erop en verkopen en dan volgens jou 200euro ofzo winst? dat wil ik wel eens zien :rofl:

Waarom jailbreaken meerwaarde geeft?

Omdat jailbreaken ook tijd in beslag neemt.

Tijd = Geld

Een jailbroken toestel voor 20 tot 50e duurder dan niet... Lijkt me nog aannemelijk.

En voor de andere genoemde redenen uiteraard

Ryz1989

Legacy Member
Ik denk niet echt dat een Iphone4 nu veel meer gaat kosten nu dat Iphone4s uitkomt en de prijs voor ihpone 4 daalt en jailbreak gaat msh geen meerwaarde geven aan mensen die weten hoe je zulke dingen moet doen of ervaring hebben maar meeste apple gebruikers weten dat niet of durven het zelf niet want jailbroken apple spullen hebben geen garantie meer

DJ-3000s

Legacy Member
Ryz1989 zei:
jailbroken apple spullen hebben geen garantie meer

dan reset je ze en zijn ze unjailbroken....

ik heb mijn jailbroken iphone binnengebracht en niets dat ze ervan zeiden, gewoon nieuwe gekregen.

Larie dus, wat je vertelt hierover
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan