Archief - Iphone 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fraCk

Legacy Member
Hoeveel zou ik nog krijgen voor mijn Iphone 4 32GB?

Met beschermhoes, factuur (februari 2011 - €775), doos en alle accessoires.

fraCk

Legacy Member
Thanks.

Krijg wel reacties binnen van 500. Maar denk dat 550 het maximum is zoiets. :P

Ryz1989

Legacy Member
het is te zien hoe de toestand is van je Iphone 4 32 GB ik heb al eens schatting gemaakt en al over andere spullen en ik werd uitgescholden voor lage prijs schatting meh ja waarschijnlijk is 600 € eerder max als je veel geluk wil hebben en veel geduld heb maar vergeet niet hoe langer je w8 hoe minder waard je gsm wordt

xIO3Y

Legacy Member
550 lijkt mij echt wel de max, mss wel iemand dat meer biedt. Zou hem zeker niet voor minder dan 400/450 wegdoen. ;)

Teflon

Legacy Member
Die extra 16GB's tov iPhone 4 16GB worden telkens overschat op de tweedehandsmarkt door de verkopers.

Als je niet te veel tijd wil verliezen:
16 GB: 375-435
32 GB: 450-535

Afhankelijk van de extra's - garanties ..

Ryz1989

Legacy Member
wel als het nog eens jailbroken is gaat de prijs nog een beetje hoger btw ;)

fraCk

Legacy Member
Is idd jailbroken.
Zullen kijken, vandaag sms gehad. Afwachten :D

Mrsandvice

Legacy Member
een Jailbroken Iphone 4 is ongeveer 750-800 euro denk ik is maar een Grove schatting

AlexanderMenu

Legacy Member
Jailbreaken kan je toch zelf in 10 minuten doen? Waarom dan een meerwaarde?

Psychodweep

Legacy Member
Als ie echt in mint conditie is (en met originele verpakking en bon en garantie) en je altijd screenprotector enzo hebt gebruikt, dan kan je er 550-600 voor krijgen hoor. Op 2dehands en kapaza ga je er meer voor krijgen dan op dit forum.

snowguard_01

Legacy Member
van die jailbreak vraag ik me ook wel af?
er bestaat intussen al een mooi omweggetje om er toch nog een jailbreak op te krijgen dus iedereen kan dit doen als hij wil.

DJ-3000s

Legacy Member
snowguard_01 zei:
van die jailbreak vraag ik me ook wel af?
er bestaat intussen al een mooi omweggetje om er toch nog een jailbreak op te krijgen dus iedereen kan dit doen als hij wil.

Iedereen dat op een gamesforum zit wss.... maar niet mijn vader of kenissen die daar niets van kennen en dus ook van afblijven....

vanic

Legacy Member
DJ-3000s zei:
Iedereen dat op een gamesforum zit wss.... maar niet mijn vader of kenissen die daar niets van kennen en dus ook van afblijven....

vandaar dat men dit moet willen doen ... ze zullen meestal ook niet weten waarom hij dient gejailbreakt te worden ;) ( is dan ook geen meerwaarde)

xIO3Y

Legacy Member
De enige meerwaarde (destijds) was of hij simlockvrij is of niet. Tegenwoordig maakt dit ook niks meer uit.

snowguard_01

Legacy Member
vanic zei:
vandaar dat men dit moet willen doen ... ze zullen meestal ook niet weten waarom hij dient gejailbreakt te worden ;) ( is dan ook geen meerwaarde)

+1 da is he, da ze ni weten hoe weten ze ook ni wa ermee te doen :)
da ze al zouden weten dat het bestaat :crazy:

Ryz1989

Legacy Member
wel jailbreaken heeft meerwaarde omdat sommige mensen gwn bang zijn om te fuck upen en daardoor zijn gsm kapot te maken dus een gsm die al jailbroken is gaat beetje meer kosten voor mensen die dat zelf kunnen gaat dat niet echt veel uitmaken :p en alle gsm zijn toch simlock vrij tegenwoordig? tenzij je dat wil locken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan