Archief - E6600 + 2gb ram + X800

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

morfer

Legacy Member
ik zou graag eens weten hoeveel dat mijn computer nog waard is voor binnen aantal weken te verkopen, als de nieuwe beeldkaart uitkomt

core 2 duo E6600
x800 XT 256 mb ddr3 ( agp )
PC3200 DDR400 Dual Channel ,CAS 3-8-4-4
moederbord is er eentje die AGP PCIe ddr1 ddr 2 aankan
voeding chieftec 350 watt
dvd/cd writer ( 16x en 48x )
case = http://www.acryan.com/img/chieftec.jpg ( maar de grotere versy ) en zelf een window in gemaakt,

600 ?

grtz

Dr.Gay

Legacy Member
morfer zei:
ik zou graag eens weten hoeveel dat mijn computer nog waard is voor binnen aantal weken te verkopen, als de nieuwe beeldkaart uitkomt

core 2 duo E6600
x800 XT 256 mb ddr3 ( agp )
PC3200 DDR400 Dual Channel ,CAS 3-8-4-4
moederbord is er eentje die AGP PCIe ddr1 ddr 2 aankan
voeding chieftec 350 watt
dvd/cd writer ( 16x en 48x )
case = http://www.acryan.com/img/chieftec.jpg ( maar de grotere versy ) en zelf een window in gemaakt,

600 ?

grtz
100€
50€
75€
50€
20€
10€
50€

that's it.

morfer

Legacy Member
ik kan hem zeker verkopen voor 450 - 500 ;) ben ik van overtuigd ;)

al is het appart ;) voor beeldkaart kan ik al 80 krijgen

kibo

Legacy Member
morfer zei:
ik kan hem zeker verkopen voor 450 - 500 ;) ben ik van overtuigd ;)

al is het appart ;) voor beeldkaart kan ik al 80 krijgen
als ik diene prijs zou krijgen zou ik nie twijfelen,
cpu is sterk maar de rest is verouderd (ddr1,agp, wss asrock mobo)
Hier zal je zeker geen 400€ krijgen incl HD

Sk!tZo

Legacy Member
ddr1 samen met e6600 ?! dacht dat alle mobo's voor e6600 met ddr2 geheugen waren :o

Tinake123

Legacy Member
Max, en ik zeg duidelijk MAX wa ge hier voor gaat krijgen is rond 250 - 275euro.

Extremengine

Legacy Member
morfer zei:
ik kan hem zeker verkopen voor 450 - 500 ;) ben ik van overtuigd ;)

al is het appart ;) voor beeldkaart kan ik al 80 krijgen

Soms vraag ik me af waarom je dan een prijsschatting laat doen ?
Die ramlat PC3200 DDR1 75€ wie geeft er dat nog aan ?
Tegenwoordig heb je een 2 X 1Gb DDR2 overclockset voor 75 €.
Prijzen die hier opgegeven worden door DR.Gay zijn zowat de gangbare prijzen hier op het forum.
Da mobo met pci-e en AGP, was nieuw toen het uitkwam ook vrij goedkoop (dacht rond de 80€ ?)
Ik zou zeggen zet eens een kompleet nieuwe config samen
die evenwaardige prestaties neerzet,en bekijk de prijs.

Groetjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan