morfer
Legacy Member
ik zou graag eens weten hoeveel dat mijn computer nog waard is voor binnen aantal weken te verkopen, als de nieuwe beeldkaart uitkomt
core 2 duo E6600
x800 XT 256 mb ddr3 ( agp )
PC3200 DDR400 Dual Channel ,CAS 3-8-4-4
moederbord is er eentje die AGP PCIe ddr1 ddr 2 aankan
voeding chieftec 350 watt
dvd/cd writer ( 16x en 48x )
case = http://www.acryan.com/img/chieftec.jpg ( maar de grotere versy ) en zelf een window in gemaakt,
600 ?
grtz
core 2 duo E6600
x800 XT 256 mb ddr3 ( agp )
PC3200 DDR400 Dual Channel ,CAS 3-8-4-4
moederbord is er eentje die AGP PCIe ddr1 ddr 2 aankan
voeding chieftec 350 watt
dvd/cd writer ( 16x en 48x )
case = http://www.acryan.com/img/chieftec.jpg ( maar de grotere versy ) en zelf een window in gemaakt,
600 ?
grtz
ben ik van overtuigd 