Voor zover ik weet mag het niet... Vraag me niet waarom, maar toen ik mijn gerief wou verkopen (geen korpsmateriaal, maar gewone kledij), werd ik op de vingers getikt.
Die oudere zijn inderdaad wel een stuk beter, maar zijn nu ook geen 120 Euro waard hoor. 60-70 misschien als ge de juiste koper vindt.
Ik denk dat er zelfs nog stockverkoop van bestaat.
Als die van jou uit 2009 zijn, zal het wel het slechte model zijn. (link 2 zoals bij vorige poster)
Slechtste bottines ooit...