Archief - Combatboots ABL

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Unrealiac

Legacy Member
Ik heb hier nog een setje staan, ze zijn niet veel gebruikt en zien er nog zeer goed uit. Maat 43. Maar wat is dat eigenlijk nog waard?

Private Joker

Legacy Member
Als ze officieel zijn mag dat eigenlijk niet verkocht worden aangezien die verworven zijn met punten.

Dat terzijde, hangt de waarde of van het model.

Unrealiac

Legacy Member
Private Joker zei:
Als ze officieel zijn mag dat eigenlijk niet verkocht worden aangezien die verworven zijn met punten.

Dat terzijde, hangt de waarde of van het model.

Ah, ok! Ja ze zijn van 2009. Blijkbaar naar wat ik gelezen heb het model dat iets comfortabeler is dan het huidige.

XerberuZ

Legacy Member
en waarom zouden die dan ni verkocht mogen worden :) en we krijgen al een paar jaar geen punten meer zenne

prijzen hangen enorm af van het model
oud mode ( dus de classieke abl bottin type RUGAK ) is "veel" geld waard CHAUSSURES ABL 120.00€ - Chaussures CHAUSSURES ABL
tussen model ( is imo gene zak waard duurd 6 maand om ze in te lopen in na 7 maand vallen ze uiiteen )
ABL bottines Maat 44, Kleding, West Vlaanderen | Kapaza
laatste nieuwe zijn ook zeer goed ( maar gezien die er nog maar zijn sinds vorig jaar betwijfel ik dat het die zijn

Private Joker

Legacy Member
Voor zover ik weet mag het niet... Vraag me niet waarom, maar toen ik mijn gerief wou verkopen (geen korpsmateriaal, maar gewone kledij), werd ik op de vingers getikt.

Die oudere zijn inderdaad wel een stuk beter, maar zijn nu ook geen 120 Euro waard hoor. 60-70 misschien als ge de juiste koper vindt.
Ik denk dat er zelfs nog stockverkoop van bestaat.

Als die van jou uit 2009 zijn, zal het wel het slechte model zijn. (link 2 zoals bij vorige poster)
Slechtste bottines ooit...

Unrealiac

Legacy Member
Ik heb ook nog die Jungle Boots, maar die houd ik liever bij. Die zitten echt fantastisch!
Die combats, ik zie wel wat ik ermee ga doen dan. De kledij ga ik ook bijhouden, is zeer handig om te gaan ravotten of in de tuin te werken.

En het zijn idd de mindere Combat Boots. Verklaart ook waarom ik ze zo haatte. Die liepen echt slecht, zelfs al waren ze "ingelopen".

Bassdude BE

Legacy Member
Als fervente military/metal-head heb ik er al redelijk wat versleten en gekocht/verkocht

stockverkoop nieuw = 90E
op de 2dehands markt (nieuw omdat ze te klein waren) heb ik er al eens een paar verkocht voor 50E, maar als de markt slecht is heb ik ook al voorgehad dat ik er maar 25E voor kreeg.

greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan