fr1sb33
Legacy Member
GeeKer zei:Nope, geen whitelabel. RGR & Topradio hebben een vroege demo versie. Niet gemasterd zelfs. Ze gaan hem wel ff uit hun playlisten moeten halen![]()
Gisteren heb ik het mogen aanhoren op de TMF Party; iedereen gaat dat nummer al beu zijn tegen dat het gereleased is.



