Archief - You Got to know (bootleg remix)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fr1sb33

Legacy Member
GeeKer zei:
Nope, geen whitelabel. RGR & Topradio hebben een vroege demo versie. Niet gemasterd zelfs. Ze gaan hem wel ff uit hun playlisten moeten halen :)

Gisteren heb ik het mogen aanhoren op de TMF Party; iedereen gaat dat nummer al beu zijn tegen dat het gereleased is. :)

GeeKer

Legacy Member
En hoe gaat Qmusic daar aan geraken? Degene die het nu hebben en spelen zijn persoonlijke contacten.

deathsythe

Legacy Member
GeeKer zei:
En hoe gaat Qmusic daar aan geraken? Degene die het nu hebben en spelen zijn persoonlijke contacten.

of als het juist uit is elke dag 5 x spelen en iedereen is het ook beu x)

AeroFury

Legacy Member
ligt da nu aan mij, ma kvond die versie van op youtube veel beter :x
der zit precies niets meer in van bas :s

deathsythe

Legacy Member
AeroFury zei:
ligt da nu aan mij, ma kvond die versie van op youtube veel beter :x
der zit precies niets meer in van bas :s

feit, kdacht er ook zo over, maar ik vind het toch nog steeds zalig ^^

fr1sb33

Legacy Member
deathsythe zei:
feit, kdacht er ook zo over, maar ik vind het toch nog steeds zalig ^^

Kvind de climax ook maar tegenvallen eigenlijk, die promo versie was stukken beter.

GeeKer

Legacy Member
fr1sb33 zei:
Kvind de climax ook maar tegenvallen eigenlijk, die promo versie was stukken beter.

Is krak hetzelfde zenne. In mijn filmpje gooi ik er gewoon een echo over heen.

Het enige verschil nu is dat er de zin "you got to know how you make me feel" inkomt :)

AeroFury

Legacy Member
serieus? da electro achtig geluid die begint aan 0:45 (zo op de achtergrond en dan meer na voren komt) ebde precies nie meer of is da dien echo da ge zegt?

Ik vond die promo versie precies stukken 'zwaarder' over komen zo. Ook de climax aan 2:24 is echt veel beter precies. Kzegget veel meer bas :p

YouTube - SANY0062

deathsythe

Legacy Member
AeroFury zei:
Ik vond die promo versie precies stukken 'zwaarder' over komen zo. Ook de climax aan 2:24 is echt veel beter precies. Kzegget veel meer bas :p

YouTube - SANY0062

ge kunt toch geen bass uit een discotheek vergelijken met een bass uit uw luidsprekersysteem? :)

GeeKer

Legacy Member
Mja, ge moet natuurlijk rekening houden dat 1) da op een serieus systeem gespeeld word daar. 2) mijn camerake zijn best doet om het geluid ni te doen clippen. Dus gaat die da normalizeren naar wat hij denkt da goed is.

Ik heb hier de promo die ik in het filmpje speel en de aangekocht die ik vanop iTunes heb gehaald. Is volledig hetzelfde hoor :)

Aan 2:24 is opbouw ook me echo gedaan.

Ook rekening houden met dat ik de plaat wat versnelt heb +2% ofzo. Tzijn allemaal factoren die meespelen :)

Audiosonic

Legacy Member
Sorry voor de bump, maar weet iemand of deze op vinyl uit gaat komen/al uit is ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan