Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wardkennes zei:En hoe heet die nieuwe dan juist? Die Capella heb ik ook al op cdtje ergens![]()
GeeKer zei:Slecht nieuws jongens. Release is pas geplanned voor na de zomer. Er is nen andere single tussen gekomen![]()
Ze draaien hem nochtans op RGR al. Misschien kans op een white label promo? 
iLLuSion_xGen zei:Als ge ni kunt wachten :
The Dubguru - U Got 2 Know
Flare' zei:Damn, jammerZe draaien hem nochtans op RGR al. Misschien kans op een white label promo?
![]()
