QplQyer
Legacy Member
Op die tien jaar heb ik nog maar twee gitaren gehad en ik ben er nog altijd niet goed aan uit welke beter speelt (mijn Epiphone van €400 of mijn les paul kopie van €250).zavVi zei:jullie hebben best mooie spullen allemaal in mijn ogen, koste allemaal wel een boeltje geld ook, iedereen is wel tevreden van zijn gear, maar zou je nu ook tevreden zijn me minder duur spul ?
kwil gewoon is weten of de prijs overeen komt me het gevoel dage ervan krijgt door erop te spelen... omda ik er nog ni veel van ken is voor mij de 1 gitaar tzelfde als de ander , waarom dan de duurste hebben vraagel mij af
Die LP-kopie gebruik ik wel niet meer, daar de elektronica niet echt denderend is, maar die speelde best goed qua nekprofiel enzo (allicht ook omdat ik met die gitaar heb leren spelen voor vijf jaar).
*edit* Je hebt die laiho sigs ook in LTD-versie, die kosten rond de 1200 euro (ok, ze zien er wel niet zo goed uit als die echte ESP-modellen qua finish).
Toch liever een echte RR dan zo'n esp-nabouwsel

(wat nog niet vet is)
, nu heb ik een Epiphone Thunderbird (499€
)