Archief - Welke Gitaar heb je

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fredje

Legacy Member
BadCompany zei:
Voor ne wahwah van 25€ rij jij naar Keulen? :doh:
Ik heb ne Ibanez Ergodyne uit de JnR.
Ik heb trouwens al van veel mensen op Offstage gehoord dat JnR afzetters zijn. Weet iemand hier iets meer van? (want Offstage is offline)


ge kunt da zonder probleem late brenge .. is gratis levering nu :) en als er iet binne is .. dna is da ier zeker binne de 4 dage :)



nuja zelf ff mijn gear

ne jackson RR5(japan model)
dan als versterker ne marshall dsl 401
en boss gt-8 effect proc

heeft mij same ong €2500 gekost

Defees

Legacy Member
BadCompany zei:
Voor ne wahwah van 25€ rij jij naar Keulen? :doh:
Ik heb ne Ibanez Ergodyne uit de JnR.
Ik heb trouwens al van veel mensen op Offstage gehoord dat JnR afzetters zijn. Weet iemand hier iets meer van? (want Offstage is offline)

der is zoiets als + 100 € = gratis verzending, en ik hem mijn akoustische en mijn WAH WAH samen besteld :) + ne kabel = €100 +gitaar en amp daar gaan halen, waren daar toch dus :p

zavVi

Legacy Member
mooie gitaar bolteh
en defees, ge hebt wel een klein fortuin in feite he :)

nice guitars bij iedereen !

spectrious

Legacy Member
Dees zei:
Basgitaren: EB Musicman Stingray en Ibanez EDC 700
http://users.pandora.be/thomasvdv/Stuff/S2300050.JPG
http://users.pandora.be/thomasvdv/varia/Ibanez%20EDC700.jpg

Electrische gitaar: Epihpone Les Paul Standard
http://users.pandora.be/thomasvdv/varia/LP%20body.jpg

Nog wat meer foto'kes en al mijn gerief bij elkaar op volgende ulr:
http://users.pandora.be/thomasvdv/Stuff/
Tiens jij bent het basgitaarforumlid met het mooie bedlaken :p


OT:
http://users.skynet.be/fa862628/bs_02.JPG
http://users.skynet.be/fa862628/bs_06.JPG
http://users.skynet.be/fa862628/bs_14.JPG

Bass:
Ibanez GSR190JU Black
Epiphone Thunderbird IV Alpine

Amp:
Hughes & Kettner Bassforce L 100Watt

Fx:
George Dennis Wah Wah pedal
Binnenkort mss een Russian Big Muff :love:

spectrious

Legacy Member
BadCompany zei:
Voor ne wahwah van 25€ rij jij naar Keulen? :doh:
Ik heb ne Ibanez Ergodyne uit de JnR.
Ik heb trouwens al van veel mensen op Offstage gehoord dat JnR afzetters zijn. Weet iemand hier iets meer van? (want Offstage is offline)
online winkel ook , dus ze zetten da aan uw huis af :p ezel

BongZrGooD

Legacy Member
De meesten uit de gitaarthread weten wat ik heb kwa materiaal, en aangezien ik net al mijn fotokes off-line heb gesmeten...
Geen fotos dus... Te lui om ze terug te zoeken of opnieuw te maken...

Maar : Gibson Les Paul standard
Ibanez 540pII Custom made
Line 6 Variax 500 + Variax workbench

Amps : Rivera anniversary 60
Maine surfmaster
Line6 Flextone II
Line6 HD147
Hafler T3 + Marshall valvestate 40+40 19" rack
Speaker cabs : Laney 4x10" straight cab
Hughes&Kettner triamp slanted cab with 4x25w celestion
greenback
Effects : ART SGE2000 mach II 19" rack


Groetjes,
BongZ

vloet

Legacy Member
ik kan moeilijk de naam van mijn gitaar geven omdat er geen naam opstaat :p ( is weggedaan door 1 van de vorige eigenaars wsl ) de verkoper waar ik ze van heb beweerde dat het een epiphone was, maar als ge naar de details kijkt lijkt het er niet op. tis ook een oude gitaar, 20 jaar oud dachtek, maar er zitten nieuwe humbuckers in.
Sommige herinneren zich dat mssn nogwel van de gitaarthread.
tis in ieder geval een

G-400 model
amp : line 6 spider II 212

pics :
http://users.pandora.be/joerithevloet/epi 001.jpg
http://users.pandora.be/joerithevloet/gitaar 003.jpg
http://users.pandora.be/joerithevloet/new amp.JPG

@ pomme : I like your ibanez ;)

Chimmy

Legacy Member
Fredje zei:
ge kunt da zonder probleem late brenge .. is gratis levering nu :) en als er iet binne is .. dna is da ier zeker binne de 4 dage :)
dat is wel zalig. En dan is alles nog eens bijna de halft goedkoper als hier. (of toch 1/3e) Ik denk dat ik mijn volgende versterker wel daar koop dan :)

Yenneman

Legacy Member
Epiphone LP Custom, in 't zwart met een beige boordje :) . Met kist, kabelkes en één of ander effectpedaal kostte het ietsje boven €700, meen ik mij te herinneren...

zavVi

Legacy Member
jullie hebben best mooie spullen allemaal in mijn ogen, koste allemaal wel een boeltje geld ook, iedereen is wel tevreden van zijn gear, maar zou je nu ook tevreden zijn me minder duur spul ?

kwil gewoon is weten of de prijs overeen komt me het gevoel dage ervan krijgt door erop te spelen... omda ik er nog ni veel van ken is voor mij de 1 gitaar tzelfde als de ander , waarom dan de duurste hebben vraagel mij af

sir oinksalot

Legacy Member
bwa, mijn gitaren vallen kwa prijs nog goed mee, heb ze ook allemaal 2de hands gekocht, scheelt enorm in prijs

Cryp

Legacy Member
Prijs doe mij ni veel zolang it maar goe speeld
Mijn jackson is één van de goedkopere modellen ma speeld zalig goe

Mijn droom gitaarke is wel de ESP dieje witte (weet model ni direct) van Alexi Laiho maar die kost zoon €4500 :p

zavVi

Legacy Member
da scheelt al wa ja.. maar op termijn wil ik er wel eens een nieuwe kope...
tis lijk mijne auto, ik vertel mijn eige da het best goe spul is voor da geld, maar eigelijk wil ik naar de winkel gaan en ne nieuwe kope :p

xDama

Legacy Member
Voor mijn gitaarke heb ik maar 300 EUR moeten neertellen en speelt al meer dan 2 jaar als boter :) Het hoeft niet duur te zijn om goed te zijn. Qua kwaliteit ben ik het gwn om met iets goed te spelen dus op een slechtere gitaar zou ik gwn niet meer willen spelen. Een goedkopere met dezelfde kwaliteit, sure.

Cryp

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Voor mijn gitaarke heb ik maar 300 EUR moeten neertellen en speelt al meer dan 2 jaar als boter :) Het hoeft niet duur te zijn om goed te zijn. Qua kwaliteit ben ik het gwn om met iets goed te spelen dus op een slechtere gitaar zou ik gwn niet meer willen spelen. Een goedkopere met dezelfde kwaliteit, sure.
Lol ik d8 da uwe Cort een stuk duurder was als ge die zo ziet
Wel mooi dingske en kga mee uw akkoord zoalng it maar goe speeld :)
Mijn kost nieuwe ook maar iets van €300
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan