deyoeri
Legacy Member
spectrious zei:met plectrum vind ik echt voor gitaristen omdat dat fijn werk is. Bas is die soul en funk die uit uw vinger stromen. Niet 4 akkoorden die uit je plectrum komen.
Mja, heb je wel gelijk in. Bas met vingers is imo ook zaliger. Maar ja, ik wou gwn ff met plectrum toen spelen omdat ik gwnweg lomp ben met losse vingers
, dit even terzijde. ^^
.