Archief - Vraagje aankoop via new-line.nl

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Audiosonic

Legacy Member
Ik ben van plan mij een setje platenspelers en een mengpaneel via new-line aan te schaffen. Hierbij zit ook nog een hoofdtelefoon en boxen staan hier nog. Nu heb ik een paar vragen.

Is dit een betrouwbare manier ?
Hoelang duurt dit ongeveer ?
Heb ik buiten de platenspelers,het mengpaneel en mijn boxen nog iets nodig?

Alvast bedankt :)

DeKoen

Legacy Member
Is dit een betrouwbare manier ? Zeker, newline heeft een uitstekende service
Hoelang duurt dit ongeveer ? Normaal 1 dag als betaling daar binnen is. Krijgt ook code om uw pakket te traceren.
Heb ik buiten de platenspelers,het mengpaneel en mijn boxen nog iets nodig? Versterker ook meegerekend? En platen natuurlijk ;)

Audiosonic

Legacy Member
Een versterker staat hier ook nog :) Maakt het iets uit als de versterker en de boxen van een iets oudere generatie zijn ? :)

Bunkie

Legacy Member
ja ben ook tevreden klant van new-line
van zodra ze de betaling hebben, duurt het maximum 2 dagen ofzo

betaald dinsdag - betaling ontvangen op vrijdag - maandag had ik het

DeKoen

Legacy Member
Audiosonic zei:
Een versterker staat hier ook nog :) Maakt het iets uit als de versterker en de boxen van een iets oudere generatie zijn ? :)

Van boxen en versterkers heb ik niet heel veel verstand. Moet wel zien dat uw boxen niet sterker zijn dan uw versterker. Dacht dat ge naar wattage en ohm moest kijken. Maar als dat een gewoon oud setje is dat samen is gaat dat volgens mij geen problemen geven hoor.

Audiosonic

Legacy Member
Bedankt :) Dus ik moet mij eerst registreren,dan de bestelling plaatsen en dan het geld storten,en dan binnen de week ontvang ik het via ?De post? of waar? :)

Audiosonic

Legacy Member
DeKoen zei:
Van boxen en versterkers heb ik niet heel veel verstand. Moet wel zien dat uw boxen niet sterker zijn dan uw versterker. Dacht dat ge naar wattage en ohm moest kijken. Maar als dat een gewoon oud setje is dat samen is gaat dat volgens mij geen problemen geven hoor.

De boxen en de versterker staan hier nu aangesloten op de pc,en geven toch geen problemen :) dus zal wel moeten lukken.Thx !

1337mr.hanky

Legacy Member
steken der naalden op platenspeleres, neophreen slipmatten

w00p

Legacy Member
Omda ze door middel van overbrengingen een zwakkere, minder stabiele motor kunnen gebruiken.
Bij dure HiFi decks (denk €5000+ ) gebruiken ze belt drive in combinatie met een beestig goede en nauwkeurige motor + een perfecte ophanging ed.

Bij een stukje speelgoed van 100 en zoveel euro doen ze de moeite nie.
Als ge een scheet laat staat uw plaat bena stil! :p

Trouwens, newline = DHL, niet de post (anders zou het minstens een week duren, en de helft zouden nooit aankomen ;) )

aXl_

Legacy Member
Audiosonic zei:
Bedankt :) Dus ik moet mij eerst registreren,dan de bestelling plaatsen en dan het geld storten,en dan binnen de week ontvang ik het via ?De post? of waar? :)

als je, je bestelling geplaatst hebt wacht je hun e-mail af met daarin de details ivm rekening nummer en iban code voor internationale betaling (die je overigens nog 7 euro extra gaat kosten ;)).

Het duurt ongeveer 3 werkdagen voordat de bank de betaling heeft doorgevoerd, daarna duurt het slechts 1 tot 2 dagen voordat je materiaal voor je deur staat.

PBO

Legacy Member
Ik heb die draaitafels ook, daar kan je op z'n minst toch al enkele maanden mee verder :)

skampy

Legacy Member
Awel, dan denk ik dat die JB Systems T2 beter is. Dat zijn oems (ook door andere merken uitgebracht), die Skytech is volgens mij échte brol. Die JB ziet er missch niet uit, maar ge kunt er mee voort, die vallen nog enigsins mee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan