Archief - [TK] 2 JB Systems HQ30 Direct Driven Turntables | startbod: 225 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arcko_Drazen

Legacy Member
Dan hier de werkelijke verkoop van de 2 JB Systems HQ30 turntables, zonder stofkappen

STARTBOD: 225 euro
Minimum bedrag per bod: 10 euro

Meeneemprijs: 325 euro

Foto's:
www.noizz.be/JB01.jpg
www.noizz.be/JB02.jpg
www.noizz.be/JB03.jpg


Specs

* Professionele direct drive draaitafel
* Zeer snelle start
* Reverse play
* Snelheidsvariatie ±10% en ±20%
* 3 snelheden: 33, 45, 78 rpm met quartz lock
* Toonarm in S-vorm met oliegedempte lift
* Zeer verzorgde ophanging (anti-feedback)
* Mogelijkheid tot start vanaf de mengtafel
* Slipmat



AFHALEN: Antwerpen, Schoten

Arcko Drazen

Deze verkoop loopt ook op DJ2DJ

Xavez

Legacy Member
SHIT eh als ik geld had nam ik ze mee :)

déftig prijsje mensen, als ge beginner zijt, ik zou het niet laten liggen (voor alle duidelijkheid: Q30's zijn weldegelijk deftige TT'kes, ookal zijn het JBSystemsen =))

DBK

Legacy Member
moest ik niet juist een wagen hebben aangeschaft en een brommer boete die nog onderweg is zou ik dit gekocht hebben denk ik :(

Arcko_Drazen

Legacy Member
Allé jom :) ik krijg echt niks verkocht e :p gen platen gen boxen gen draaitafels.
Der eeft niemand geld ofwa? :s

Arcko D

1337mr.hanky

Legacy Member
ik heb dezelfde (omnitronic dd4220 en reloop rp-4000mkII)
zijn allemaal dezelfde, alleen de kleur is anders en de omnitronic heeft 1knopje meer
de reloop rp-4000m3d is hier dus de geupdate versie van

heb de mijne ook ongeveer een 225 euro betaald voor de 2
naalden zijn omnitronic, deze wil je dus liefst vervangen door betere wil je iets zwaarder werk verrichten ermee heb er ook zo 2 liggen

Mechelaar

Legacy Member
kneem aan dat ze blijven wachten tot na juli, als mijn vakantiewerk erop zit:)

w00p

Legacy Member
Ik ben wel geïnterresseerd om een derde deck te kopen, maar om volgende 3 reden zal ik beter niet doen.
1) kheb liever 3 identieke decks (uiterlijk maakt nie, gewoon technisch)
2) als ik overstap naar 3 decks kan ik beter een beetje meer sparen en direct voor 3 decks dak niemeer zal wegdoen voor beter materiaal binnen een jaartje of 2
3) kben blut! :p

<BAD> schuim

Legacy Member
u vermelde in dit topic dat u ook nog boxen verkoopt,
zoja welk type en wat is u prijs?

Arcko_Drazen

Legacy Member
<BAD> schuim zei:
u vermelde in dit topic dat u ook nog boxen verkoopt,
zoja welk type en wat is u prijs?

Stageline PAB 10P met vrij lange kabels
Vermogen: Max 250 Watt
Afmetingen (B x H x T): 380 x 560 x 280 mm
Gewicht 10.7Kg

Geen mankementen

Prijs: 150 euro voor de 2

Mvg
Bart Claessens

EmP

Legacy Member
225 onder voorbehoud want kmoet uitzoeke oe ik daar ga grake

edit: is het mogelijk ze in te pakke dak ze kan meenemen op de trein? is het mogelijk aan het station af te halen?

grtz

Arcko_Drazen

Legacy Member
EmP zei:
225 onder voorbehoud want kmoet uitzoeke oe ik daar ga grake

edit: is het mogelijk ze in te pakke dak ze kan meenemen op de trein? is het mogelijk aan het station af te halen?

grtz

Yu

Inpakken moet mogelijk zijn

Deal in het station: ja da gaat, maar dan pas in de paasvakantie want ik heb nu blok en examens

mvg
Arcko D

EmP

Legacy Member
ja da zou goe zijn ik zal morgen ofzo zeker weten of ik ze wil tegen die prijs

EmP

Legacy Member
ik wil ze kopen voor die prijs, en erachter kome int station in de paasvakantie indien je dit ziet zitten pm me
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan