Archief - Versterker kiezen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DjProbe

Legacy Member
alsde maar uit die 2 wilt kiezen :doc:
kies dan maar de C2 ...

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik zou idd ook voor de 2de gaan. Beetje zwaarder is niet zo erg als iets te licht!

jagwire

Legacy Member
Als dat gewoon voor in uw kamer/huis is dan zijn beiden gewoon zwaar overkill and a waste of money. Kies dan voor een muzikalere versterker en staar niet blind op watts...

indeaars

Legacy Member
nee het is voor chiro-doeleinden (m.a.w. zware feestjes, de kampplaats voorzien van de nodige muziek enzovoorts...)
we hebben sowieso voor de C2-450 gekozen met betere bass-weergave en wat "reserve" achter de hand.

@ jagwire: muzikalere versie = redelijk duur en voor de doorsnee luisteraar ook overdaad.

DjProbe

Legacy Member
indeaars zei:
nee het is voor chiro-doeleinden (m.a.w. zware feestjes, de kampplaats voorzien van de nodige muziek enzovoorts...)
we hebben sowieso voor de C2-450 gekozen met betere bass-weergave en wat "reserve" achter de hand.

@ jagwire: muzikalere versie = redelijk duur en voor de doorsnee luisteraar ook overdaad.


koop u maar een limiter'ke ook ... spreek uit ervaring
en believe me als ik zeg ...
flightcasen zijn GEEEEEEEEEEEEN overbodige luxe
als je ze nu niet koopt, zal je binnen het jaar brokken maken
ik weet dat ze veel geld kosten ...
maar koop ze toch maar ze (spaar tesnoods nog een beetje door, ge gaat het u niet beklagen)

indeaars

Legacy Member
er zit een ingebouwde limiter in, is zoiets te vertrouwen? en uiteraard zit ze in een budget-flightcase die zelf al 10 jaar meegaat.

DjProbe

Legacy Member
indeaars zei:
er zit een ingebouwde limiter in, is zoiets te vertrouwen? en uiteraard zit ze in een budget-flightcase die zelf al 10 jaar meegaat.

ik vertrouw zoiets niet echt ...
ik bedoel, ge kunt daar ook nie aan regelen
dus ja ...

the boogyman

Legacy Member
Over die speakers....


De VIBE-serie klinkt nog pakske beter(heb ze zelf staan)=> heb zelf VIBE12's en voor collega van mijn pa die in rockbandje zit zijn we de VIBE15's gaan kopen.

Die gast was er van de 1ste keer verkocht aan(ze staan zelfs in zijne living!) :applause:

VIBE12 hier thuis

op de 18"-sub
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan