Joe Eigo
Legacy Member
gegroet,
ik ben van plan de PSX 15" luidsprekers van JBSystems aan te schaffen maar ben nu nog aan het twijfelen voor de versterker.
ofwel deze: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13337
of deze: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7570
Die tweede is ongeveer dubbel zo duur maar is weegt dit op tegen de voordelen of..?
Alvast bedankt
ik ben van plan de PSX 15" luidsprekers van JBSystems aan te schaffen maar ben nu nog aan het twijfelen voor de versterker.
ofwel deze: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13337
of deze: http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7570
Die tweede is ongeveer dubbel zo duur maar is weegt dit op tegen de voordelen of..?
Alvast bedankt
