Archief - U2 360 - Amsterdam ArenA

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m-be

Legacy Member
U2 "360° Tour"
Ze worden ook wel de grootste rock 'n roll band van de wereld genoemd. En hoewel U2 allang wereldwijd haar strepen heeft verdiend, de passie en ambitie straalt af van alles wat de band onderneemt. Niet zo gek dat de laatste keer dat de stadiondinosauriërs naar Nederland kwamen alle 150.000 kaarten er binnen 80 minuten uit zijn gevlogen.

Van voorspelbaarheid kunnen we U2 niet beschuldigen. Er zijn maar weinig bands die al meer dan 25 jaar muziek maken en toch met ieder album blijven verrassen en vernieuwen. Het laatste album 'No Line On The Horizon' is volgens critici zowel ijzersterk als spannend en bereikte al platina status op de dag van de release. Bono over waarom muziek zijn passie is: "Music can change the world because it can change people".

Met de nieuwe show komt U2 met een spectaculaire nieuwe productie, waarbij het publiek rondom het podium staat en de band van alle kanten te bekijken is. Een productie van ongekende grootte, die nog nooit eerder is vertoond. Bekijk de virtuele concert belevenis. Verandert U2 ook jouw wereld met de "360° Tour"?


I'll be there!!! :applause:

Lobmans

Legacy Member
Ik heb gisteren ook drie staanplaatsen kunnen bestellen!! :p

Nu nog afwachten of ze toch nog naar België komen..

Tim307

Legacy Member
het management van U2:

"Not all dates have been released. Keep checking U2.com"


=> U2 naar België, woehoe

JackM

Legacy Member
allemaal zo erg niet :p
tgeluid in de amsterdam arena is velen beter dan hier op de heizel.

Lobmans

Legacy Member
Jack Malibu zei:
allemaal zo erg niet :p
tgeluid in de amsterdam arena is velen beter dan hier op de heizel.

De Nederlanders vervloeken de ArenA nochtans ook omwille van het slechte geluid hoor.. Nuja het is wel 'beter' dan Brussel, maar het geluid is er nog altijd slecht.
Al heeft dat ook wel veel te maken met waar ge zit/staat. Wie kort bij het podium staat, zal goed geluid hebben, als ge echter vanachter in de zaal zit, hebt ge niets dan echo..

shiftyke

Legacy Member
wij gaan naar de wembly :tongue:

en met wij bedoel ik, mijn vader en mijn broer want ik heb 2de zit :sad:

JackM

Legacy Member
bummer :p

kwas graag naar milaan geweest, maar da is da weeral verder en dan zoude der een vakantie van moeten maken, wat die periode niet gaat bij mij.

JackM

Legacy Member
Nog een goei maand en tis zover :applause:
Tis btw Snow Patrol als voorprogramma, ook nie slecht vind ek.

Lobmans

Legacy Member
Snow Patrol is idd een leuk voorprogramma. Ik kan al bijna niet meer wachten, nog al goed dat ik in tussentijd nog Rock Werchter en Madonna heb om de tijd wat te overbruggen.. (en straks op Qmusic toch nog eens snel even m'n kansje wagen om tickets voor Barcelona te winnen :p)

Btw, in Barcelona staat het podium al zo goed als recht, en het oogt echt wel F-E-N-O-M-E-N-A-A-L !!! (Foto's)

Skyscraper

Legacy Member
'k snap het concept niet echt goed.. spelen ze nu live of isdat gewoon een virtueel concert?.. Of een mix ervan? Live met veel cameras die op dat grootscherm dan getoond worden?

JackM

Legacy Member
Nene, das een 'gewoon' concert é, ze staan daar temidden onder die toren en ge kunt ze van rondomrond zien (360° tour). Die schermen moeten wel nog wa omhoog gehesen worden, da is trouwens altijd aanwezig é :) alleen nu ook rond in een gesloten circuit.
Enkel da deel rechts van die wall snap ek nie echt, precies een klein podiumke, touwen, waarvoor diene wall dien, snap ek ook al nie :s

Lobmans

Legacy Member
Berter zei:
'k snap het concept niet echt goed.. spelen ze nu live of isdat gewoon een virtueel concert?.. Of een mix ervan? Live met veel cameras die op dat grootscherm dan getoond worden?

Huh hoe komt ge daar bij? Uiteraard is het gewoon een live-concert zoals elk live-concert he. Live-beelden en andere visuals worden dan op dat scherm geprojecteerd, dat is iets wat zelfs bij concerten in het Sportpaleis enz wordt gedaan he. (dat scherm komt uiteraard nog hoger te hangen, mss dat ge daarom het even niet snapte?!)

Jack Malibu zei:
Enkel da deel rechts van die wall snap ek nie echt, precies een klein podiumke, touwen, waarvoor diene wall dien, snap ek ook al nie :s

Dat klein podium heeft niets met U2 te maken, dat is blijkbaar voor een event van Nike en FC Barcelona. (die wall dient dan ook gewoon als tijdelijke afscheiding)

JackM

Legacy Member
Azo, ok, chance da ze diene muur nog hebben, dan valt hun podium nie zo op :unsure:

Skyscraper

Legacy Member
Welja idd omdat die schermen zo laag hingen.. nu zout ge ze amper kunnen zien.
Leuk concept dan toch als'k 't zo hoor.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
wel nice ze man da podium en echt zo ne bummer dat'k ni naar amsterdam ga eh. waarom komen die klojo's gewoon ni naar belgië. ik heb ook zo'n gevoel dat die mss wel is het laatste of voorlaatste album ga zijn pfff :x

Lobmans

Legacy Member
Lobmans zei:
(en straks op Qmusic toch nog eens snel even m'n kansje wagen om tickets voor Barcelona te winnen :p)


Whoeha, en ik heb gewoonweg gewonnen en zit dus morgen in de finale op Qmusic :D

JackM

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
wel nice ze man da podium en echt zo ne bummer dat'k ni naar amsterdam ga eh. waarom komen die klojo's gewoon ni naar belgië. ik heb ook zo'n gevoel dat die mss wel is het laatste of voorlaatste album ga zijn pfff :x

Belgie staat onofficieel voor 2010 gepland :D
En Lobmans, alle, topen daje wint é morgen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan