Archief - [Trance] Phaselocked - Fancy Keaton

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShlipsticK

Legacy Member
phaselocked zei:
Ge hebt ook een muis om aan die knoppen te draaien he ;) "automation clips"

Record ge dat dan of zo?
Sorry, ik ben echt een amateur, ik wil leren.

blackman

Legacy Member
in FL-->rechtermuisknop op een bepaalde knop die je dus wilt automatiseren-->make automation clip.
En dan zie je in de sequencer onderaan een lijn verschijnen die je naar hartelust kan veranderen.

ShlipsticK

Legacy Member
blackman zei:
in FL-->rechtermuisknop op een bepaalde knop die je dus wilt automatiseren-->make automation clip.
En dan zie je in de sequencer onderaan een lijn verschijnen die je naar hartelust kan veranderen.
Ik gebruik Reason.

Nausea

Legacy Member
zojuist uw trance track es gecheckt. vanaf 2.40 gaat ie wel lekker, maar die extra synth op 3.03 vindek wa cheap.

eens het nummer goe bezig is (2.40) mis ik nog nen doordringende snare en andere speelse drumelementen.
Uwe kick zou eentje moete zijn met ne clicksound erin dat ie nie alleen bassig is, als je begrijpt wat ik bedoel :s :) (Als ik uw kick beluister ist precies of tis de kick van een nummer dat in de kamer iernaast speelt.)
check die kerel ieronder is, das ene diek ken van partyforum destijds, die is in zijn genre heel sterk, ge moet es naar de kick luisteren.
Steve Slight sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos - 'alarm' bv.

van int begin van de track horek zo iets snareachtig diep op achtergrond ,da zou je meer naar voor moeten brengen in de track en goe pannen.

khoop dat je er wa aan uit geraakt ;)

de feel van het nummer zit zowieso goed, klinkt lekker zweverig zoals het hoort bij trance track.

Arpeggiator

Legacy Member
Merci voor de comment. Ik ben daarom ook nog ni zo heel lang bezig met producen, maar ik heb in de tijd van dat nummer en vandaag weer veel bijgeleerd. Ik had dit nummer gewoon gelaten voor wat het was, misschien dat ik het later eens opnieuw ga maken. Ben momenteel wel meer naar het genre house/progressive house aan het gaan met trance invloeden. Dus niet echt meer pure trance. Ik vind het tempo van trance eigenlijk toch iets te snel achteraf bekeken. Geef mij maar de goeie oude 128 ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan