Nilson
Legacy Member
Yo allemaal,
dit is de 2de track die ik zopas heb afgemaakt. Alles werd gedaan in reason 4.0.
Aangezien ik niet zo lang bezig ben met producen ( klein jaartje ), zou het fijn om een paar basisopmerkingen te krijgen. Ik wil vooral niet te snel gaan en mijn tijd nemen om alles wat onder de knie te krijgen.
Hypnotising is een rustig trance-nummertje waarbij ik toch heb getracht om naar een soort climax te werken.
Soundcloud : http://soundcloud.com/dj_nilson_999/hans-nilson-hypnotising
Alvast merci vr de respons !
dit is de 2de track die ik zopas heb afgemaakt. Alles werd gedaan in reason 4.0.
Aangezien ik niet zo lang bezig ben met producen ( klein jaartje ), zou het fijn om een paar basisopmerkingen te krijgen. Ik wil vooral niet te snel gaan en mijn tijd nemen om alles wat onder de knie te krijgen.
Hypnotising is een rustig trance-nummertje waarbij ik toch heb getracht om naar een soort climax te werken.
Soundcloud : http://soundcloud.com/dj_nilson_999/hans-nilson-hypnotising
Alvast merci vr de respons !

!