Ecco
Legacy Member
Nudat ik al een hele tijd heb liggen sukkelen met Traktor en 2 geluidskaarten, hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb op mijn laptop dus 3 geluidskaarten (Creative USB, Creative ZS Notebook en ingebouwde Soundmax-kaart). Wanneer ik deze installeer met Asio4all vindt er steeds weer een irritant gekraak plaats dat nu eens wel, dan weer niet voorvalt. Dan heb ik maar drivers van Cubase geinstalleerd waarmee ik de Full Duplex kaart aanduidt.
Bij beide kaarten heb ik echter hetzelfde probleem dat, wanneer ik met een extern mengpaneel werk, de Syncronize-buttons niet meer deftig werken. Ik veronderstel dat dit aan het latency-verschil tussen de twee kaarten ligt.
Weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ?
Ik heb op mijn laptop dus 3 geluidskaarten (Creative USB, Creative ZS Notebook en ingebouwde Soundmax-kaart). Wanneer ik deze installeer met Asio4all vindt er steeds weer een irritant gekraak plaats dat nu eens wel, dan weer niet voorvalt. Dan heb ik maar drivers van Cubase geinstalleerd waarmee ik de Full Duplex kaart aanduidt.
Bij beide kaarten heb ik echter hetzelfde probleem dat, wanneer ik met een extern mengpaneel werk, de Syncronize-buttons niet meer deftig werken. Ik veronderstel dat dit aan het latency-verschil tussen de twee kaarten ligt.
Weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ?

