Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PapaGanz zei:eBay is dan ook geen forum.
En op eBay word je niet overboden, daar zet je immers je maximumbod al op in het begin :ironic:.
Ik ben nog aan 't overwegen...

)Kimme zei:425 is het bedrag hoog genoeg da'k er ben over gegaan deze keer? of zijt ge nog ni content? djeezez

Kimme zei:en toen was't 21h![]()