Archief - [TK] Rane Serato Scratch Live (SSL)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kunlun

Legacy Member
Heb ze laten overkomen vanuit de USA en werd daar verzonden op 3 januari. Heb ze 19 januari ontvangen en de nota voor de douanekosten (9.90 EUR) zit er ook bij.

Alles zit er op en eraan en is in absolute nieuwstaat!

Verder zit er ook een adapter bij en 2 extra vinyl(ongeopend) ter waarde van 59 euro ! -> klik

Heb ook nog eens 2 extra vinyl, voor diegene die reeds eigenaar zijn en 2 reserve willen hebben (ongeopend)

Richtprijs: Fire away !
Te bezichtigen/testen in Boom, maar kan regio Antwerpen geleverd worden! Kan ook verstuurd worden met Taxipost!


Deze advertentie staat op dj2dj.be / 9lives/be !

Kunlun

Legacy Member
Ter verduidelijking: Adapter is voor als je gewone vinyl wilt draaien wnr je laptop niet is aangesloten. Zo krijgt die box wa stroom :P

Ook als je een oude laptop hebt met USB1 kan dit van te pas komen.

VinceFeet

Legacy Member
Weiqin, sorry dat ik een offtopic vraag stel maar heb jij slechts €10 douanekosten moeten betalen op dat ganse pakket? Ik heb ook al SSL's besteld uit de USA en zo slim/dom geweest mo het niet aan te geven. Maar gelukkig hebben ze het nog nooit 'onderschept'. Nu ben ik van plan om een stuk of 20 stuks van SSL naar hier te halen en te verkopen met wat winst (ja studenten en geld...).

Maar als ik zo'n grote hoeveelheid 'importeer' geef ik het liever wél aan bij de douane. Maar soms hoor ik dat je dan 21% moet betalen op het volledige bedrag. En in dat geval is het bijna niet meer de moeite om te importeren (want verzenden gebeurt ook niet gratis). Maar als jij maar €10 hebt moeten betalen liggen de zaken wel ff anders natuurlijk.

Veel succes met verdere verkoop!

PapaGanz

Legacy Member
Hij heeft het laten shippen als "oude vinyls", niet aangegeven als Serato dus.

Kunlun

Legacy Member
PapaGanz zei:
Hij heeft het laten shippen als "oude vinyls", niet aangegeven als Serato dus.

Inderdaad. Waarde dat was opgegeven was 49$.



375 momenteel hoogste bod !

aXl_

Legacy Member
en dan legt ge uw timecode vinyls vanboven en t eerste dat ze zien als ze uw pakket inspecteren is een vinyl plaat...mooi bedacht :p

DaMob

Legacy Member
En als je het niet aangeeft en ze onderscheppen het dan toch? Een boete fzo?

Kunlun

Legacy Member
Elvis P zei:
Gewoon uit interesse: wat is de reden van verkoop?

Wat RL problemen en ik moet terug wa op het rechte pad geraken ...
Ik heb ervan genoten maar spijtig genoeg ...

(gear zal ook verkocht worden: 2xSynQ Xtrm-1, Pioneer DJM-500 op een later tijdstip)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan