Nicky1411
Legacy Member
Mijn pioneer Djm 707 verkoop ik. Deze is nog in perfecte staat, en maar 6 maanden oud.
Reden van verkoop is de aanschaf van een Djm600.
Dus geen krakende faders, niks, testen is altijd mogelijk
Alles is erbij geleverd, doos, boekjes, ... .
Ik zou er nog graag 350 euro voor gehad hebben
http://www.s2store.be/shop2/producten/7/26
grtz
Reden van verkoop is de aanschaf van een Djm600.
Dus geen krakende faders, niks, testen is altijd mogelijk
Alles is erbij geleverd, doos, boekjes, ... .
Ik zou er nog graag 350 euro voor gehad hebben
http://www.s2store.be/shop2/producten/7/26
grtz


