Archief - [TK] Pioneer Djm 707

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nicky1411

Legacy Member
Mijn pioneer Djm 707 verkoop ik. Deze is nog in perfecte staat, en maar 6 maanden oud.
Reden van verkoop is de aanschaf van een Djm600.
Dus geen krakende faders, niks, testen is altijd mogelijk
Alles is erbij geleverd, doos, boekjes, ... .
Ik zou er nog graag 350 euro voor gehad hebben
http://www.s2store.be/shop2/producten/7/26
grtz

skampy

Legacy Member
vette mixer, maar je vraagt er wat te veel voor vind ik, zeker omdat ik er van uit ga dat je die nieuw minder hebt betaald dan 350.

Project Zero

Legacy Member
Prijs: € 738,32 staat er op die site dus ik vind 350 toch niet echt teveel gevraagd voor zo'n mixer :)

Succes met je verkoop!

Jaws

Legacy Member
de adviesprijs van die mixer is wel €650 en staat op evsystems voor €580 ;)

Kunlun

Legacy Member
Wat Skampy bedoelt is dat je die mixer toen voor een mooie prijs van rond de 300 euro kon krijgen ... Het was toen over die befaamde import mixers als ik me niet vergis.

Aangezien topicstarter ze nog maar 6m heeft vind ik dit wel geen slechte prijs :)

Nicky1411

Legacy Member
jaja dat is waar, in het buitenland was deze te krijgen voor weggeefprijzen, maar ik heb de mijne voor +-500 gekocht in duitsland, dus vindt ik 350 zeker een goede prijs. En ze is nog maar 6 maand oud. :-)

grtz

skampy

Legacy Member
Ja, 's waar, geen slechte vraagprijs. Probleem is dat dit eigenlijk mn droommixer is (buiten de djm-909), maar ik heb nog vrij recent een Vestax pmc-07 gekocht (net vóór die fameuze prijsdaling van de 707), ik vind em zelfs fijner dan de Rane TTM-56, die algemeend wordt beschouwd als de koning van de scratchmixers. Maar ik heb em dus niet echt nodig, vandaar...

Voor evt geïnteresseerden: dit is wel een buitenkans, want de 707 wordt niet meer gemaakt. Nu wil Pioneer alleen maar de 909 aansmeren, die echt reteduur is. Maar om evt. vervangingsonderdelen moet je je dus niet druk maken, deze zijn identiek dezelfde als de 909.

NinjaTune

Legacy Member
is die nog altijd niet spotgoedkoop te verkrijgen op sites als turntablelab etc?

DjProbe

Legacy Member
hoeveel wil je geven voor nen 2de hands DJM 600 :p
ik heb eentje staan, just 1nen fader vervangen (gisteren)
er mist een knopje (level dept) donderdag zit er een nieuw op ...

Nicky1411

Legacy Member
DjProbe zei:
hoeveel wil je geven voor nen 2de hands DJM 600 :p
ik heb eentje staan, just 1nen fader vervangen (gisteren)
er mist een knopje (level dept) donderdag zit er een nieuw op ...

mijn djm707 natuurlijk (350 euro) en 150 euro denk ik

grtz

DjProbe

Legacy Member
hehe
is wat te weinig,
ik wil er eigenlijk nen djm 800 mee kopen (uiteraard mits extra opleg, maar ik moet toch wel proberen de heft er uit te halen)

ferre

Legacy Member
DjProbe zei:
hoeveel wil je geven voor nen 2de hands DJM 600 :p
ik heb eentje staan, just 1nen fader vervangen (gisteren)
er mist een knopje (level dept) donderdag zit er een nieuw op ...


heb je foto ? hoe oud ? waar gediend enzovoorts ?
interesse :) (+-550€eventueel als bod)

DjProbe

Legacy Member
onder de 650-700 blijft em schoon bij mij !
zoiets is meer waard dan 550 € ...
nen rodec wordt tegenwoordig op ebay verkocht tegen 800
ik had ook zoiets in gedachten

ferre

Legacy Member
DjProbe zei:
onder de 650-700 blijft em schoon bij mij !
zoiets is meer waard dan 550 € ...
nen rodec wordt tegenwoordig op ebay verkocht tegen 800
ik had ook zoiets in gedachten

ne rodec is iets anders dan nen djm e , nen djm 600 gaat 2e hands maximum 650 €

skampy

Legacy Member
las em nog te koop staat en ge kunt nog iets van de prijs afdoen, ben ik missch wel geïnteresseerd

Nicky1411

Legacy Member
ik wil er echt nog 300 minimum voor, minder ga ik echt niet

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan