Archief - [techno] Uit ILT 2005 set

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Savage

Legacy Member
kent iemand toevallig volgende 2 liedjes? Ze komen uit de set van Dave Clarke (die als Collabs (Liebing & Speedy J) door het leven gaat) van ILT afgelopen jaar.

sample 1

sample 2

de liedjes op zich zijn vrij commercieel, i know, maar kvind ze best wel catchy :)

Alvast thx,
B.

Savage

Legacy Member
ah, serieus? dan hebbek da verkeerd staan idd, kvind nochtans redelijk collabs-achtig klinken

en ik bedoel met commercieel, niet in termen van donna-muziek, maar da er zowa catchy tunes inzitten, die imo zo aandoen :) (niet verkeerd bedoeld)

edit: net nekeer gaan piepen, tis idd Dave Clarke set ...

DevilDown

Legacy Member
2de is ortin cam - freak of nature
eerste herken'k maar kan er bijgot nietmeer opkomen... :)
En commercieel, bwaah :) Tzijn feestnummers, maar commercieel is niet direct iets waar ik op denk.

<BAD> schuim

Legacy Member
1)Ste is 10000 procent zeker
Dave clarke - way of life technesia rmx(of was het nu technasia?)

kweet nie of ge die rmx gaat vinden, kheb die op vinyl en is echt een van men favoriete platen)

btw: heb dat setje live gehoord (zoals de meeste techno liefhebbers hier en kvond het echt wel een van de betere sets die ik die avond gehoord heb, alleen was alles zo licht commerciel maar dat maakt nie uit voor mij)

Savage

Legacy Member
k, hartelijk dank voor de respons :)

Tis ni echt voor mij, beste maat is dj, maar em is bezig met van muziekstijl te veranderen en alle beetjes helpen natuurlijk :)

mja, ikzelf ga nimeer naar ILT, kben verschillende keren geweest lang geleden en laatste keer was in 2004. Kvind da een zuivere geldklopperij geworden + al het wannabee volk dat daar rondloopt. Alsek dan een groot feestje doe, dan ist liever kozzmozz, alhoewel er daar soms ook al rare dingen rondlopen :p

<BAD> schuim

Legacy Member
Savage zei:
k, hartelijk dank voor de respons :)

Tis ni echt voor mij, beste maat is dj, maar em is bezig met van muziekstijl te veranderen en alle beetjes helpen natuurlijk :)

mja, ikzelf ga nimeer naar ILT, kben verschillende keren geweest lang geleden en laatste keer was in 2004. Kvind da een zuivere geldklopperij geworden + al het wannabee volk dat daar rondloopt. Alsek dan een groot feestje doe, dan ist liever kozzmozz, alhoewel er daar soms ook al rare dingen rondlopen :p


het rare volk hoort bij de muziek en het feest he niet?, het is idd wel duur van inkom ( iets van een 37€ als ik mij niet vergis) maar ter plekke viel alles goed mee
1€ voor een hamburger ofzo is tog een te verwaarlozen bedrag niet?, btw ik hou van de massa's publiek en de speciale sfeer die er tog weer elk jaar heerst ook vind ik de organistie prima! vb trams die u naar het station brengen etc etc.... ;)

in elk geval i love techno valt vroeg dit jaar en ik zal zeker van de partij zijn ik hoop alleen dat er nog is een outdoor versie komt, dat heeft dan weer iets "extra" vind ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan