k, hartelijk dank voor de respons
Tis ni echt voor mij, beste maat is dj, maar em is bezig met van muziekstijl te veranderen en alle beetjes helpen natuurlijk
mja, ikzelf ga nimeer naar ILT, kben verschillende keren geweest lang geleden en laatste keer was in 2004. Kvind da een zuivere geldklopperij geworden + al het wannabee volk dat daar rondloopt. Alsek dan een groot feestje doe, dan ist liever kozzmozz, alhoewel er daar soms ook al rare dingen rondlopen