Dj Aero
Legacy Member
Nog eens aan een nieuwe technoschijf begonnen. Na de vele commentz op men vorige nummer, dat er een basslijn mankeerde. Ben ik eens opnieuw begonnen. Tis ondertussen den 3de render, er zal waarschijnlijk nog wel aangewerkt worden, al dan niet door iemand anders!
http://www.zshare.net/audio/596605728ae58d76/
benieuwd wat jullie er van vinden.
FL Studio, Sytrus, Ambience & Deadmau5 Xfer
http://www.zshare.net/audio/596605728ae58d76/
benieuwd wat jullie er van vinden.
FL Studio, Sytrus, Ambience & Deadmau5 Xfer


