Archief - [Techno] IsSeN - Trapped

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dj Aero

Legacy Member
Nog eens aan een nieuwe technoschijf begonnen. Na de vele commentz op men vorige nummer, dat er een basslijn mankeerde. Ben ik eens opnieuw begonnen. Tis ondertussen den 3de render, er zal waarschijnlijk nog wel aangewerkt worden, al dan niet door iemand anders!

http://www.zshare.net/audio/596605728ae58d76/

benieuwd wat jullie er van vinden.

FL Studio, Sytrus, Ambience & Deadmau5 Xfer

Clash

Legacy Member
In't algemeen: Niiiice! E pak beter dan u vorig, supergoeie vooruitgang, nice trackske!

Dan om specifiek mijn opmerkinge te geven WA IK VIND, der kunne altijd ander mense zijn me ander meningen (heb het wel ni me mn goei headphones kunne beluistere):
-een beke spelen met het volume van uw percussie, de conga of bongo whatever is volgens mij wel e tikkelke te luid
-de snare is ook té geaccentueerd vind ik, iets minder high pass zou beter zijn denk ik
-de synth die opkomt is nice, buite die kick erin net voor de climax wanneer de goeie beat begint
-lekkere climax dus
-mooie evolutie van uw synths
-ik mis een of ander spelerige synth die naast uw main synth en bass/kick tusse de frequenties zit
-kan niks over mastering zegge eigelek aangezien mn sucky headphones
-de laatste 2 climaxen vind ik niet zo goed, mn voorkeur gaat uit naar die eerste waar de sound dieper overkomt

DUS in het algemeen nice!!!

Dj Aero

Legacy Member
bedankt, das tenminste een comment waar ik iets mee kan doen se. Ik zou zeggen test hem ook zeker eens uit op uw headphones want qua mastering moet ik nog wel wa leren. Bedankt voor de nuttige comment, hou er zeker rekening mee!

Clash

Legacy Member
das graag gedaan makker! ik zal em vanavond is checke!

EDIT heb geluisterd seh, klinkt toch goed zenne!

Canniball

Legacy Member
awel, ni om te muggeziften: maar is dit techno ?? :D

-uw geluid zit echt bon!
-opbouw is goe, maar nog een klein beetje te leeg
ik denk dat hij iets te vroeg in de reverb gaat, en te korte noten
iets meer stretchen die handel

-leuk synthje, mss iets meer variatie in melodie ofzo na de opbouw


nice ;)

Rage

Legacy Member
lekkere plaat, ik heb er van genoten :)

ik vind uw originele versie beter dan de remaster.

Nausea

Legacy Member
nice, theeft zo ne culture club (int begin van de avond) - vibe

is met gevoel voor muziek (binnen da genre) gemaakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan